ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2004
Scoop old
Renault Twingo του 2006
Διαδικασίες διαδοχής
Tο δεύτερο εξάμηνο του 2006 αναμένεται ο διάδοχος του Twingo.
Το μελλοντικό Renault Twingo θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και η Γαλλική εταιρεία ευελπιστεί πως θα καταφέρει να αποσπάσει βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP.
Μια προσεχτικότερη ματιά στις κινήσεις της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας την τελευταία διετία αποκαλύπτει τα μεθοδικά και ουσιαστικά βήματα που πραγματοποιούνται όσον αφορά την ανανέωση και τον εμπλουτισμό της γκάμας των μοντέλων της. Ειδικότερα και όσον αφορά τις μικρές κατηγορίες, χαρακτηριστική είναι η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας σε συνεργασία με τη Nissan, στην οποία βασίστηκε αρχικά το Nissan Micra, και θα ακολουθήσουν μέχρι το 2006 οι διάδοχοι των Clio και Twingo καθώς και ένα νέο πολυμορφικό που θα τοποθετηθεί μεταξύ αυτών. Το περιοδικό μας έχει ήδη παρουσιάσει το Renault Clio III που θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2005 και η εμπορική του πορεία στη χώρα μας θα ξεκινήσει το 2006. Η νέα γενιά του μικρού Γαλλικού μοντέλου θα μεγαλώσει σε διαστάσεις. Αυτό δημιουργεί τα περιθώρια για την εξέλιξη από "λευκό χαρτί" του νέου Renault Twingo που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα που προαναφέραμε και θα είναι επίσης μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το προκάτοχο μοντέλο. Η επίσημη παρουσίαση του Renault Twingo II τοποθετείται χρονικά το φθινόπωρο του 2006, 14 δηλαδή χρόνια μετά το λανσάρισμα του προκατόχου του. Η εμφάνιση του μελλοντικού Twingo που φέρει την κωδική ονομασία "X44" υιοθετεί όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault. Η συνύπαρξη πληθώρας καμπύλων και ακμών αποτελεί το βασικό μοτίβο που χρησιμοποίησε το σχεδιαστικό τμήμα της Renault ενώ στο εμπρός τμήμα συναντάμε τη μάσκα με τις μικρές γρίλιες στα άκρα που φιλοξενεί το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας. Ανάλογη με τα υπόλοιπα μοντέλα της Renault είναι η σχεδίαση του προφυλακτήρα με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στο υπάρχον μοντέλο αν και είναι νέας εμφάνισης όπως αντίστοιχα και τα πίσω που βρίσκονται τοποθετημένα στις γωνίες του αμαξώματος. Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτηρίζει τη συνολική αισθητική της εμφάνισης του μελλοντικού Twingo είναι οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που εκτιμάται ότι θα προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα σε οδηγό και επιβάτες καθώς και το αυξημένο ύψος της οροφής που ευνοεί τους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό για τα κεφάλια των επιβαινόντων. Το Renault Twingo II θα μπορεί να μεταφέρει με άνεση τέσσερις ενήλικους επιβάτες σε ένα αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό με πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ωστόσο το αυξημένο μήκος το αμαξώματος (3,65 μέτρα περίπου) σε σχέση με τον προκάτοχό του (3,43 μέτρα) δε θα έχει αντίκτυπο στο εσωτερικό καθώς και οι προσφερόμενοι για τους επιβάτες, χώροι δε θα αυξηθούν. Ωστόσο αυτό δεν αναμένεται να αποτελέσει πρόβλημα καθώς το υπάρχον μοντέλο ήδη παρουσιάζει συγκριτικό πλεονέκτημα σε αυτόν το τομέα σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία του. Αντ΄ αυτού κύριο μέλημα των ανθρώπων της Renault είναι η καλύτερη δυνατή προστασία των επιβατών και η επίτευξη βαθμολογίας 5 αστέρων και από αυτόν τον εκπρόσωπο της στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του Euro NCAP. Όσον αφορά την γκάμα των μηχανικών συνόλων του μελλοντικού Renault Twingo II οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως θα διατηρηθούν οι βενζινοκινητήρες των 1,2 λίτρων με τις 8 και 16 βαλβίδες ανά κύλινδρο που αποδίδουν ισχύ 65 και 75 ίππων αντίστοιχα. Παράλληλα θα είναι διαθέσιμες και εκδόσεις με τον νέο πετρελαιοκινητήρα dCi των 1,5 λίτρων με ισχύ 65 ίππων. Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το Twingo ΙΙ δε θα παράγεται στο Flins της Γαλλίας όπως και το υπάρχον μοντέλο, αλλά στην Τουρκία. Με αυτό τον τρόπο η Renault αναμένεται να μειώσει το κόστος παραγωγής του μικρότερου σε διαστάσεις εκπροσώπου της γκάμας της, που οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι στη γαλλική αγορά θα διατίθεται με κόστος που δε θα υπερβαίνει τα 9.000 ευρώ.
H υπάρχουσα γενιά του Twingo συμπληρώνει φέτος 11 χρόνια ζωής. Στα θετικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό και το υψηλό επίπεδο άνεσης των επιβατών.