ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/6/2004
Scoop old
Renault Clio III
Δριμύτερο ...
Η εμφάνιση του νέου Renault Clio ακολουθεί "πιστά" τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας όντας σύγχρονη και αρκετά δυναμική.
Η τρίτη γενιά του νέου Renault Clio είναι προ των πυλών! Το επιτυχημένο μικρό μοντέλο της Γαλλικής εταιρείας εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, δημιουργώντας ένα κλίμα ευφορίας στους ιθύνοντες της Γαλλικής εταιρείας που στοχεύουν σε μια ακόμα καλύτερη εμπορική πορεία.
Το γεμάτο επιτυχίες ταξίδι του Clio στις ευρωπαϊκές αγορές, στα 14 χρόνια που κυκλοφορεί, δημιούργησε στους ιθύνοντες της Γαλλικής εταιρείας μια μεγάλη υποχρέωση, "βάζοντας" ουσιαστικά ένα άτυπο στοίχημα με τον εαυτό τους, πως το νέο μοντέλο που θα παραχθεί θα πρέπει να είναι καλύτερο από τα προγενέστερα και να ικανοποιεί σε όλους τους τομείς τους μελλοντικούς αγοραστές. Η ανάγκη αυτή πηγάζει από τις προηγούμενες γενιές του Renault Clio που κατάφεραν να πουλήσουν κάτι παραπάνω από 7,64 εκ. οχήματα στην παγκόσμια αγορά, μια εξαιρετική τιμή αν αναλογιστούμε πως το πιο εμπορικό μοντέλο στην ιστορία της Γαλλικής εταιρείας ήταν το Renault 5 με 8,81 εκ. πωλήσεις. Οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που εξασφάλισε το περιοδικό μας φανερώνουν πως η τρίτη γενιά του Clio διανύει την πιο ώριμη φάση της σταδιοδρομίας της. Σχεδιαστικά, οι γραμμές που υιοθετούνται στο αμάξωμα δανείζονται αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας (βλ. Renault Megane 2ης γενιάς).Στο εμπρόσθιο μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν τριγωνικό σχήμα με διαυγές κρύσταλλο και "αγκαλιάζουν" αρμονικά το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Η μάσκα φέρει σε μεγάλο σχήμα το λογότυπο της εταιρείας, ενώ δύο εισαγωγές αέρα είναι τοποθετημένες από τις δύο πλευρές της και μία ακόμα μεγαλύτερων διαστάσεων βρίσκεται στον προφυλακτήρα. Στο πλαϊνό τμήμα, τα τονισμένα τόξα των φτερών σε συνδυασμό με τις καμπύλες γραμμές που διατρέχουν το όχημα απ' άκρη σ' άκρη προσδίδουν μια συνολικά πιο σπορτίφ εικόνα.Με μια πρώτη ματιά στην πίσω όψη του νέου Renault Clio III είναι εμφανείς οι επιρροές που έχει δεχτεί το αυτοκίνητο από το μικρομεσαίο μοντέλο της εταιρείας, το Renault Megane II. Το κάθετο κόψιμο του παρμπρίζ σε συνάρτηση με το κεκλιμένο τμήμα της πέμπτης πόρτας φέρουν τη στάμπα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που "περνάει" η Renault στα μοντέλα της. Ο εσωτερικός διάκοσμος βάσει των έως τώρα στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένος όσον αφορά την ποιότητα των υλικών κατασκευής, ενώ σε ανάλογα υψηλά επίπεδα θα κυμαίνεται και η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό. Οι συνολικά αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος (μεγαλύτερο μήκος κατά 13 εκατοστά και πλάτος κατά 6 εκατοστά) εγγυώνται την άνετη μεταφορά 4 ενήλικων ατόμων με τις αποσκευές τους. Σε τεχνικό επίπεδο η τρίτη γενιά του Clio θα βασίζεται πάνω σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα του Ομίλου από την οποία έχει προέλθει και το Nissan Micra. H Γαλλική εταιρεία ευελπιστεί πως με τις τροποποιήσεις που έχει δεχτεί το μικρό μοντέλο θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας που θα αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση (5 αστέρια) στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Στην Ελλάδα το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο, σύμφωνα με την Ελληνική αντιπροσωπεία, το 2006.
Το νέο Renault Clio III θα διατίθεται σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις. Η πίσω όψη του αμαξώματος δανείζεται αρκετά στοιχεία (φώτα, "κόψιμο" πέμπτης πόρτας) από το μικρομεσαίο Renault Megane 2ης γενιάς.

Κινητήρες
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων που θα εφοδιάζουν τη νέα γενιά του Renault Clio δεν αναμένεται να εμφανίζει διαφορές σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση. Θα εφοδιάζεται λοιπόν με τους τρεις γνωστούς 16βάλβιδους κινητήρες της εταιρείας χωρητικότητας 1,2, 1,4 και 1,6 λίτρων απόδοσης 75, 98 και 115 ίππων αντίστοιχα.Και τα τρία μηχανικά σύνολα εμφανίζουν πολιτισμένη λειτουργία σε όλο το φάσμα των ρυθμών περιστροφής και αναμένεται να προσδίδουν στο αμάξωμα πολύ καλές επιδόσεις (τουλάχιστον αυτό ισχύει στην υπάρχουσα γενιά του Clio). Οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας κάνουν λόγο και για μια έκδοση RS, τη γρηγορότερη της γκάμας του μοντέλου, η οποία θα φέρει κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 200 ίππων.