Η σχεδίαση του νέου Matiz είναι αρκετά πιο δυναμική από αυτή του υπάρχοντος μοντέλου εμπρός.
Η Daewoo αλλάζει πλέον την ονομασία της στην Ευρώπη και στο μέλλον όλα τα οχήματά της θα φέρουν το σήμα της Chevrolet, η οποία όπως και η Κορεάτικη εταιρεία ανήκουν στον όμιλο της GM. Το μελλοντικό μίνι αυτοκίνητο της Chevrolet, λοιπόν, δεν θα είναι άλλο από το γνωστό και δημοφιλές Matiz, η νέα γενιά του οποίου θα λανσαριστεί στην Ευρώπη την ερχόμενη άνοιξη. Στο Παρίσι παρουσιάστηκε βέβαια με τη μορφή προτοτύπου και την ονομασία Matiz M3X Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, διατηρεί εξωτερικά το πλήθος των καμπύλων επιφανειών, ωστόσο στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος τίποτα δε θυμίζει το υπάρχον Matiz. Το νέο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί περισσότερο "επιθετικό" με τα έντονα νεύρα στο καπό, τον ευμεγέθη αεραγωγό στο προφυλακτήρα και τα "ιδιόμορφα" εμπρός φωτιστικά σώματα. Η πίσω όψη της δεύτερης γενιάς του Matiz δείχνει άμεσα ότι πρόκειται για τη μετεξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου. Οι περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος έχουν διατηρηθεί, καθώς το μήκος και πλάτος είναι 3,5 μ. και 1,5 μ. αντίστοιχα και το μεταξόνιο φτάνει τα 2,35 μ. Για τη κίνησή του υπάρχει το μοτέρ του 1,0 λτ. ονομαστικής απόδοσης 64 ίππων.
Εσωτερικό
Το νέας σχεδίασης ταμπλό του πρωτότυπου οχήματος αναμένεται να διατηρηθεί χωρίς πολλές αλλαγές στο μοντέλο παραγωγής.
To μελλοντικό Matiz, στην πρωτότυπη τουλάχιστον μορφή του, η οποία αναμένεται να μην διαφοροποιηθεί σημαντικά στο μοντέλο παραγωγής, διακρίνεται στο εσωτερικό του για την πρωτότυπη αισθητική. Ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία συστοιχία ενδείξεων για τις επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ένα μεγάλο τμήμα της επιφάνειας του ταμπλό είναι στο ίδιο χρώμα με του αμαξώματος. Σε συνδυασμό με τους στρογγυλούς αεραγωγούς και την ασημί επένδυση της κεντρικής κονσόλας, καθώς και σε επιμέρους τμήματα του θαλάμου των επιβατών (στις πόρτες, το τιμόνι, στη βάση του επιλογέα των ταχυτήτων) η εικόνα χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα νεανική. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, στο πίσω τμήμα της καμπίνας, ο "αέρας" για τα γόνατα είναι οριακά επαρκής για ενήλικα άτομα. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιεί για τις καθημερινές ανάγκες, για τις οποίες άλλωστε προορίζεται το Matiz.
Το πίσω τμήμα είναι πιο γνώριμο με τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι πιο ψηλά τοποθετημένα.