ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Θέματα αγοράς mtx
Κολεξιόν 2005
Peugeot 1007
Με όπλο την αυξημένη χρηστικότητα και την ελκυστική του σχεδίαση το 1007 αναμένεται να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Το Παρίσι επέλεξε η Peugeot για να παρουσιάσει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα. Η επίσημη παρουσίαση του μίνι πολυχρηστικού 1007 είναι γεγονός και η γαλλική εταιρεία πιστεύει ότι θα κάνει τη διαφορά σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται ταχύτατα. Εξωτερικά το 1007 κερδίζει τον παρατηρητή με θελκτική αισθητική ενώ δείχνει αρκετά ογκώδες και ψηλό. Οι διαστάσεις το τοποθετούν από πλευράς πλάτους και μήκους στην κορυφή της κατηγορίας (πλάτος:1.686 χιλ. και μήκος 3.731 χιλ.) ενώ το ύψος του με 1.610 χιλ. είναι στο μέσο όρο. Παρά το γεγονός ότι το μεταξόνιο του δεν είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας το εσωτερικό του 1007 θα φιλοξενήσει με σχετική άνεση του επιβάτες του, αν και για τους πίσω ο χώρος για τα γόνατα δεν είναι αρκετός. Βοηθάει όμως σημαντικά το γεγονός ότι το καθίσματα σύρονται κατά 230 χιλ. εμπρός ή πίσω- όπως συμβαίνει με το πλάτος και το χώρο για τα κεφάλια. Σημαντική καινοτομία για την κατηγορία αποτελούν δύο συρόμενες (με σωστή ηλεκτρική λειτουργία - χειροκίνητη σε περίπτωση ανάγκης) πλαϊνές πόρτες καθιστώντας την είσοδο στο εσωτερικό εύκολη υπόθεση υπό οποιοσδήποτε συνθήκες. Η πολυχρηστικότητα τονίζεται και με τις πολλαπλές δυνατότητες ανάκλησης και τοποθέτησης των δύο πίσω καθισμάτων ενώ η ο όγκος του χώρου αποσκευών αλλάζει ανάλογα με τη θέση τους.
Κινητήρες
Το 1007 θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης. Ένα 1,4 λίτρων με οκτώ βαλβίδες και απόδοση 75 ίππων και ένα 1,6 λίτρων με 16 βαλβίδες που αποδίδει 110 ίππους. Ο πρώτος συνδυάζεται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 2-Tronic ενώ αυτός των 1,6 λίτρων με το αυτόματο σειριακό 2-Tronic.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι μοντέρνα, και το επίπεδο της εργονομίας υψηλό.
Η πρώτη εικόνα από το εσωτερικό του 1007 είναι τουλάχιστον μοντέρνα και καλαίσθητη με τα υλικά καλής ποιότητας να είναι σκληρά ενώ ικανοποιητική είναι και η εργονομία των χειριστηρίων. Δεσπόζει η κεντρική κονσόλα με την υπερυψωμένη βάση που φέρει των επιλογέα των ταχυτήτων. Οι χώροι για τα μικροαντικείμενα είναι αρκετοί και έξυπνα τοποθετημένοι ενώ η σχεδίαση των καθισμάτων προσφέρει σωστή θέση και καλή στήριξη. Στις εκδόσεις με την πανοραμική γυάλινη οροφή το εσωτερικό γίνεται σαφώς πιο φωτεινό και φιλόξενο.
Με όπλο την αυξημένη χρηστικότητα και την ελκυστική του σχεδίαση το 1007 αναμένεται να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

 
 ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ford Focus
Kia Sportage
Kia Sport Concept
Mazda 5
Citroen C4
Chevrolet (Daewoo) Matiz M3X
Peugeot 1007
Suzuki Swift
Opel Astra GTC
Μercedes Vision B
Hyundai Sonata
Chevrolet S3X
Πρωτότυπα