ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/10/2004
Scoop old
Renault Laguna III
Αέρας αλλαγής
Η τρίτη γενιά της μεσαίας μπερλίνας της Renault εμφανίζει τη νέα σχεδιαστική αντίληψη της εταιρείας ενώ θα εφοδιάζεται και με νέους κινητήρες.
Μετά από την ανανεωμένη εκδοχή της Laguna που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης το 2005, η Renault περνά στο στάδιο της ριζικής της αλλαγής.
Στο πίσω μέρος την σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας εκφράζουν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα και το ανασήκωμα της ουράς, ενώ η μεγάλη πίσω κολόνα προβάλλει μια συμπαγή εικόνα.
Tρία χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Renault Laguna και ενώ αναμένεται η ανανεωμένη εκδοχή της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2005, η Renault έχει ήδη ξεκινήσει το επόμενό της βήμα που αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο προετοιμάζοντας και εξελίσσοντας την επόμενη (τρίτη κατά σειρά) γενιά της Laguna. Η αξιόλογη πορεία του μεσαίου Renault οφείλεται αναμφισβήτητα σε στοιχεία όπως η εμφάνιση, η οδική συμπεριφορά, η άνεση και ο τομέας όπου πρώτη η Laguna διακρίθηκε, η παθητική ασφάλεια. Όλα τα παραπάνω στοιχεία αναμένεται να περάσουν με ακόμα περισσότερη ένταση στην επόμενη γενιά της Laguna που θα παρουσιαστεί το 2007. Η Laguna III -προς το παρόν με την κωδική ονομασία Χ91- σύμφωνα με τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες παρουσιάζεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αισθητικά. Πιο συγκεκριμένα η τρίτη γενιά της Laguna εκφράζει άμεσα την νέα σχεδιαστική αντίληψη της Γαλλικής εταιρείας όπως αυτή ορίζεται από τον συνδυασμό των εν αφθονία έντονων γραμμών με τις καμπύλες. Στο εμπρόσθιο μέρος κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης της νέας Laguna αποτελούν τα ευμεγέθη αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και η νέα μάσκα της εταιρείας που αποτελείται από δύο τμήματα τα οποία δεν εφάπτονται μεταξύ τους αφού στο κέντρο είναι τοποθετημένο το νέο τρισδιάστατο σήμα της Renault. Στα πλαϊνά μέρη της Laguna ΙΙΙ οι επιρροές από την υπάρχουσα έκδοση του μοντέλου αλλά και του σεντάν Megane είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς με την ευμεγέθη πίσω κολόνα του αμαξώματος να έχει μεγάλο πάχος και κλίση προς τα πίσω. Γνώριμη είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος της Laguna αφού κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται και στην μεγάλη πέμπτη πόρτα όπως συμβαίνει και στην τωρινή της μορφή. Συνολικά, η εμφάνιση χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σύγχρονη και δυναμική χωρίς να έχουν συμπεριληφθεί στοιχεία εκκεντρικότητας όπως στο παρελθόν, αποπνέοντας μια συμπαγή και απόλυτα στιβαρή αίσθηση στον παρατηρητή. Από κει και ύστερα οι διαστάσεις του αμαξώματος της νέας γενιάς αναμένεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερες με σαφέστατα θετικά οφέλη σε επίπεδο χώρων τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές και αυτό επιτυγχάνεται εν μέρει και με την παρουσία νέων καθισμάτων μικρότερου πάχους. Τόσο στη σεντάν όσο και στην στέισον βάγκον έκδοση της Laguna που θα εξακολουθούν να αποτελούν τις δύο εκδόσεις της, θα κάνουν την εμφάνισή τους και νέα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα. Πρόκειται για δύο πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 2,0 λίτρων με τον πρώτο να αποδίδει 136 ίππους και το δεύτερο177. Παράλληλα θα υπάρχει ένας diesel 3,0 λίτρων που θα αποδίδει ισχύ 200 ίππων και προκύπτει από εξέλιξη του εξακύλινδρου σχήματος V πετρελαιοκινητήρα των 3,5 λίτρων της Nissan. Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο μικρότερος στην γκάμα της επόμενης γενιάς της Laguna (1,6 λίτρων) θα αποδίδει αυξημένη ισχύ 120 ίππων που απορρέει από την εφαρμογή τεχνολογίας άμεσης έκχυσης καυσίμου.