Το Ford Fiesta ST ακόμα και στο όριο παρουσιάζεται ασφαλές και ουδέτερο, ενώ όπου χρειάζεται το στάνταρ ESP επεμβαίνει για να "διορθώσει" τα πράγματα.
Όπως είναι φυσικό, το ζητούμενο στην περίπτωση του Ford Fiesta ST είναι το κατά πόσο μπορεί το αυτοκίνητο να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο "καθαρόαιμα" σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Για να το καταφέρουν αυτό, οι άνθρωποι της Ford αποφάσισαν να στηριχτούν στις πολύ καλές αναρτήσεις του απλού Fiesta, επεμβαίνοντας στη ρύθμιση των ελατηρίων (πιο σφιχτή) και στον μπροστινό άξονα (νέα σχεδίαση στα άκρα του). Επιπλέον, προσέθεσαν ένα υποπλαίσιο στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ μίκρυναν τη διαδρομή του συστήματος διεύθυνσης. Και φαίνεται ότι τελικά τα πράγματα τους δικαίωσαν, αφού στην πράξη το Fiesta ST εμφανίζει μια σταθερή και συνάμα ασφαλή οδική συμπεριφορά, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμα και με απενεργοποιημένο το ESP, το αυτοκίνητο σε δρόμο με στροφές εμφανίζει κοντά στο όριο τάσεις υποστροφής, οι οποίες πάντως ελέγχονται με χαρακτηριστική ευκολία. Τέλος, τα φρένα αποδεικνύονται αρκετά αποτελεσματικά, χωρίς να κουράζονται στη συχνή χρήση.