Όπως το τωρινό έτσι και το μελλοντικό Yaris θα διατίθεται με τρεις κινητήρες στα 1,0, 1,3 και 1,5 λίτρα. Τουλάχιστον αυτό διαφαίνεται από το υλικό που έχουμε συγκεντρώσει από την Ιαπωνία και από το οποίο προέρχονται και τα στοιχεία που δημοσιεύουμε. Η βασική έκδοση λοιπόν θα εφοδιάζεται πλέον με τρικύλινδρο, 12βάλβιδο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Πρόκειται για μηχανικό σύνολο 996 κ.εκ. με ισχύ 71 ίππων και ίδια ονομασία (1ΚR-FE) με το αντίστοιχο μηχανικό σύνολο που διαθέτει η Daihatsu. H μέση λύση είναι η έκδοση των 1,3 λίτρων με απόδοση 87 ίππων ενώ η κορυφαία (πιθανότατα θα φέρει τα διακριτικά TS) έχει εκ νέου χωρητικότητα 1,5 λίτρων με απόδοση 110 ίππων από 105 που είναι σήμερα (όλα τα μηχανικά σύνολα διαθέτουν βέβαια τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων). Όλες οι εκδόσεις θα εφοδιάζονται με κιβώτιο CVT ενώ θα υπάρχει η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων και ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων για τις εκδόσεις των 1,3 και των 1,5 λίτρων αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για στοιχεία που ισχύουν στην ιαπωνική αγορά και δημοσιεύονται με επιφύλαξη σχετικά με την ισχύ τους στην Ευρώπη.