ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/6/2005
Scoop old
Renault Clio III
Το τρίτο και… καλύτερο!
Η νέα γενιά του Clio διαθέτει μια αρκετά σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση.
Η νέα γενιά του Renault Clio εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, διαθέτοντας νέα εμφάνιση αλλά και αρκετά κοινά στοιχεία με το Megane.
Τα προηγούμενα χρόνια δύο γενιές Renault Clio έφταναν για να "εγκαταστήσουν" για τα καλά στη συνείδηση και το μυαλό του αγοραστικού κοινού τόσο το όνομα, όσο και την παραδοσιακά δυναμική παρουσία της Renault στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.Εν έτει 2005, λοιπόν, η νέα, τρίτη γενιά του μοντέλου βρίσκει μπροστά της ένα έτοιμο πεδίο δράσης που έχουν δημιουργήσει οι προηγούμενες γενιές, αλλά όμως και έναν ιδιαίτερα σκληρό ανταγωνισμό, ο οποίος δεν βλέπει με καλό μάτι την ενδυνάμωση της κραταιάς στην Ευρώπη Renault και στη μικρή κατηγορία. Για τους Γάλλους βέβαια ούτε …ψύλλος στον κόρφο τους, αφού το νέο Renault Clio διαθέτει αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον όχημα, αλλά και πολλές επιμέρους ομοιότητες με το μικρομεσαίο Megane, δημιουργώντας μ' αυτό τον τρόπο μια άμεση (και εταιρικά επιθυμητή) συγγένεια.
Σχεδίαση
Εξωτερικά, η νέα γενιά του Clio διαθέτει μια αρκετά σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση, η οποία ορίζεται από τις έντονες ακμές, τις πολλές καμπύλες, αλλά και τα μεγάλα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα. Τα ευχάριστα νέα έρχονται από τον τομέα των διαστάσεων, όπου το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, όντας πιο μακρύ κατά 220 χλστ. (με μήκος 3,99 μέτρα διεκδικεί την κορυφή της κατηγορίας), αλλά και πιο πλατύ κατά 68 χλστ. Φυσικά, η αύξηση αυτή οδηγεί και στην αντίστοιχη των εσωτερικών χώρων του αυτοκινήτου. Περνώντας λοιπόν στο εσωτερικό, η εικόνα προσεγγίζει κατά πολύ αυτή του Megane, διαθέτοντας αρκετά στοιχεία που έχουμε δει στο μικρομεσαίο μοντέλο. Επιπλέον, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλύτερα από το υπάρχον μοντέλο επίπεδα, ενώ δεν λείπει και η κλασική πλέον κάρτα εισόδου με το μπουτόν "start & stop" στην κεντρική κονσόλα αντί της μίζας (προαιρετικά).
Μηχανικά
Η γκάμα των βενζινοκινητήρων του νέου Renault Clio περιλαμβάνει τους ήδη γνωστούς από το τωρινό μοντέλο 16βάλβιδους 1,2 και 1,6 λτ. των 75 και 110 ίππων, ενώ ο 1.400άρης έχει κερδίσει δύο επιπλέον άλογα φτάνοντας τα 100. Η πλατφόρμα του αυτοκινήτου βασίζεται στην B-πλατφόρμα της Renault - Nissan, ενώ οι αναρτήσεις διαθέτουν αρκετά κοινά στοιχεία με αυτές του μεγαλύτερου Megane.
Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική μπροστά, ενώ πίσω βρίσκουμε ημιάκαμπτο άξονα με ελατήρια.

Το πίσω μέρος του πεντάθυρου μοντέλου δεν διαφοροποιείται από πλευράς σχεδίασης σε σχέση με το τρίθυρο.

Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει οδηγήσει στην αντίστοιχη αύξηση του χώρου των επιβατών.