Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/2/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/2/2006
Παρουσίαση
Ferrari F430
Έργο τέχνης
"H F430 "μιλάει" σε γλώσσα V8, διαθέτοντας 490 ίππους πίσω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού"
Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα, που ο όρος τα αδικεί. Ένα από αυτά, είναι η νέα Ferrari F430. Η αντικαταστάτρια της F360 είναι ισχυρότερη, γρηγορότερη, ελαφρύτερη, ομορφότερη και τεχνολογικά πιο "ψαγμένη". Σε κουπέ (berlineta) ή ανοιχτή έκδοση (Spider), η F430 διεγείρει τις αισθήσεις στο αντίκρισμά της.
Η F430 δεν αποτελεί απλά την αντικαταστάτρια της προηγούμενης F360, αλλά, όπως συμβαίνει με όλες τις νέες γενιές των αυτοκινήτων της Ferrari, φέρει νέα στοιχεία και βελτίωση σε όλους τους τομείς.
Σχεδίαση
Σε μία Ferrari, όλα ξεκινούν από την εμφάνιση, όπου, στην περίπτωση της F430, ο οίκος Pininfarina, σε συνεργασία με το σχεδιαστικό κέντρο της φίρμας, κατάφερε να "σμιλέψει" ένα από τα λίγα αυτοκίνητα, που προκαλούν δέος στο διάβα τους. Η πληθώρα μεγάλων αεραγωγών στο εμπρόσθιο μέρος, αλλά και στα πλαϊνά του αμαξώματος, δεν παίζει αισθητικό ρόλο στην F430, αντίθετα με τα συμβατικά αυτοκίνητα. Όλα τα μέρη της F430 (μηχανικά, υλικά κ.λ.π.) είναι ιδιαίτερα μελετημένα και κατασκευασμένα από τους μηχανικούς της εταιρείας, με βάση τη Formula 1. Η σχεδίαση, για παράδειγμα, πέραν της αισθητικής άποψης, εμπεριέχει ώρες μελετών για την αεροδυναμική του αμαξώματος. Το δεύτερο στοιχείο, που εθίζει σε μια Ferrari, είναι βέβαια η ψυχή της: από την ώρα που θα την ακούσεις να "βρίζει" σε έντονο ύφος από το ρελαντί, μέχρι και την ώρα που βγαίνει εκτός εαυτού, στις υψηλές στροφές. H F430 "μιλάει" σε γλώσσα V8, διαθέτοντας 490 ίππους πίσω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Το κιβώτιο (μηχανικό 6τάχυτο ή αυτόματο σειριακό, με συγκλονιστικά γρήγορες εναλλαγές) μετατρέπει την ορμή των ίππων σε κινητική δύναμη.
Τα κουμπιά της
Η έως και ατίθαση οδηγικά F430 διαθέτει 4 προγράμματα, μέσω του E-Diff (ηλεκτρονικό διαφορικό), το οποίο ανάλογα μεταβάλλει το set-up του αυτοκινήτου, δηλαδή την ευαισθησία του συστήματος ελέγχου της συμπεριφοράς (ESP), αλλά και την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων στην έκδοση F1. Τα χειριστήρια, σε μορφή διακόπτη ("manetinno" τον ονομάζουν οι Iταλοί), βρίσκονται στο τιμόνι και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να απεμπλέξει και εντελώς τα ηλεκτρονικά συστήματα, αν το αντέχει η καρδιά του.
Ηχητική πανδαισία & καταιγιστικές επιδόσεις
Ο 8κύλινδρος V κινητήρας της F430, αποδίδει 490 ίππους και 465 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσδίδει είναι καταιγιστικές ενώ είναι ιδιαίτερα εύστροφος, και παράγει εθιστικό ήχο όπως αρμόζει σε μια αυθεντική Ferrari.
Περί ορέξεως...Ανοιχτή (spider) ή κλειστή

Ατελείωτες ώρες εξέλιξης στη σήραγγα του Μαρανέλο και αεροδυναμικό αποτέλεσμα... που συναντάτε μόνο στην F1!