Το καλύτερο στο σύστημα είναι η δυνατότητα επιλογής, του πώς μεταδίδεται η κίνηση. Στους δύο (εμπρός) τροχούς για μέγιστη οικονομία, στους τέσσερις αυτόματα (ιδανικό σε κάθε περίσταση) ή στους τέσσερις τροχούς με σταθερό ποσοστό 50-50 (για δύσκολα ξεκολλήματα). Η τελευταία επιλογή λειτουργεί μέχρι τα 60 χλμ./ώρα, οπότε και το σύστημα ξαναγυρίζει σε αυτόματη 4κίνηση.
Με μικρή υστέρηση, ο πίσω άξονας εμπλέκεται και μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής στους τροχούς. Το αυτοκίνητο δύσκολα θα υπερστρέψει, ακόμη και με τέρμα το γκάζι σε ολισθηρή επιφάνεια, ενώ η ουδέτερη συμπεριφορά θα μεταμορφωθεί στιγμιαία, πριν εμπλακεί ο πίσω άξονας σε υποστροφή, λόγω και της κατανομής βάρους.
Η τετρακίνηση του SX4 είναι αυτόματη. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, δηλαδή, που εμπλέκεται όταν υπάρξει λόγος, το οποίο σημαίνει απώλεια πρόσφυσης των εμπρός τροχών, οπότε και εμπλέκει -μέσω του συνεκτικού συμπλέκτη- τον πίσω άξονα.