Εσωτερικό Το πολύ καλό φινίρισμα στο ταμπλό του Astra ορίζει το καλύτερο ποιοτικά αυτοκίνητο από τα δύο της παρουσίασης. Σχεδιαστικά, το ταμπλό του μικρομεσαίου της Opel ξεχωρίζει, λόγω του έντονου δυναμισμού της κονσόλας. Χώροι Το πιο πλατύ και πιο ψηλό αμάξωμα του 307 ευνοεί την ευρυχωρία στο εσωτερικό του γαλλικού μοντέλου. Το Astra επικρατεί μόνο στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και στο χώρο αποσκευών. Τιμή - Εξοπλισμός Η ισόποση έκπτωση (1.500 ευρώ) της αντιπροσωπείας και στα δύο μοντέλα καθιστά την αγορά τους πιο ελκυστική. Από πλευράς τιμής, η βασική έκδοση του Astra διαθέτει πιο προσιτή τιμή σε σχέση με αυτήν του 307 (17.890 ευρώ έναντι 18.010), η διαφορά όμως αντισταθμίζεται με την ύπαρξη αερόσακων κεφαλής στο δεύτερο.
Το καλύτερο σε…
Οδική συμπεριφορά Παρά τις κλίσεις στις στροφές, το 307 δεν υπολείπεται του Astra στον τομέα. ¶νεση Η πιο μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του 307 ευνοεί το πέρασμα από ανωμαλίες. Επιδόσεις Όντας πιο ισχυρός, ο κινητήρας του 307 χαρίζει στο γαλλικό μικρομεσαίο καλύτερες επιδόσεις. Φρένα Το Opel Astra χρειάζεται λιγότερα μέτρα (39,1 έναντι 40,8) για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα. Ηχομόνωση Πιο "αθόρυβο" αποδεικνύεται το μοτέρ του 307 με μέσο όρο 1 db διαφορά σε κάθε ταχύτητα.