ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2006
Test mtx
Καλλονές...
Εσωτερικό
First… class!
"Κυριλέ" ύφος ή σπορ ατμόσφαιρα; Όποια και αν είναι η επιλογή σας, ένα είναι σίγουρο: και τα δύο αυτοκίνητα θα σας προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και κορυφαίο φινίρισμα. Η 3άρα βέβαια είναι πιο λιτή σχεδιαστικά, αλλά προσφέρει καλύτερη εργονομία. Από την άλλη, η C-Class εμφανίζει ένα πιο πολυτελές ύφος, οι πολλοί όμως διακόπτες στην κεντρική κονσόλα απαιτούν ένα μικρό χρονικό διάστημα εξοικείωσης. Τα σπορ πακέτα τώρα, με τα οποία εφοδιάζονται και τα δυο μοντέλα, (η BMW διαθέτει σπορ καθίσματα με επένδυση από αλκαντάρα, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων με το λογότυπο "M" και τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι "Μ". Αντίστοιχα η C-Class εφοδιάζεται με σπορ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, δερμάτινο σαλόνι σε μαύρο χρώμα, σπορ πεντάλ και σπορ καθίσματα για οδηγό και συνοδηγό) πραγματικά κάνουν τη διαφορά -σε σχέση με τις απλές εκδόσεις- στο εσωτερικό.
C-Class

BMW 320 si

 
  BMW 320 si & Mercedes C-Class 200 Kompressor Αvantgarde
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Χώροι
Συμπέρασμα