Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/10/2007
Πρώτη επαφή
Νέο Μitsubishi Outlander βενζίνης 2,4 λτ. – 170
Η ολοκλήρωση...
Διαβάστηκε από 2914 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/10/2007
Ο βενζινοκινητήρας του νέoυ Outlander επιτυγχάνει οικονομικότερη λειτουργία (9,4 λτ./100 χλμ.) και συνολικά καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
H γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Mitsubishi Outlander ολοκληρώθηκε με την προσθήκη νέου κινητήρα βενζίνης 2,4 λίτρων με ισχύ 170 ίππων, αλλά και ενός επίσης νέου diesel 2,2 λίτρων, με 380 Nm ροπής.
Λίγους μήνες πριν, είχαμε οδηγήσει το νέο Mitsubishi Outlander με κινητήρα diesel 2,0 λίτρων, με ισχύ 140 ίππων. Οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, όμως, όπου η βενζίνη παραμένει βασική επιλογή, δεν επιτρέπουν στο ιαπωνικό SUV να σταδιοδρομήσει με επιτυχία δίχως ένα βενζινοκινητήρα στην γκάμα του. Έτσι, "σπεύσαμε" μέχρι τα Highlands της Σκοτίας, για να οδηγήσουμε το νέο Outlander με κινητήρα βενζίνης 2,4 λίτρων - 170 ίππων, αλλά και με νέο diesel σύνολο 2,2 λίτρων,
"Παγκόσμιος βενζινοκινητήρας"
Ο βενζινοκινητήρας του νέoυ Outlander, είναι προϊόν της συνεργασίας των Mitsubishi, DaimlerChrysler και Hyundai. Η λειτουργία του βασίζεται στην τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (MIVEC) και το οποίο συμβάλλει στη μεγαλύτερη ακρίβεια του χρονισμού και της βύθισης των βαλβίδων. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της ιαπωνικής εταιρείας, επιτυγχάνει οικονομικότερη λειτουργία (9,4 λτ./100 χλμ.) και συνολικά καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Ικανός και γραμμικός
Ο νέος "παγκόσμιος κινητήρας" του Outlander έχει, όπως είπαμε, χωρητικότητα 2,4 λίτρων και ισχύ 170 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. Η ροπή που παράγει είναι 232 Nm στις 4.100 σ.α.λ. Στους δρόμους της Βόρειας Σκοτίας, ο εν λόγω κινητήρας έδειξε χωρίς δυσκολία τα χαρίσματά του, επιτρέποντας στον οδηγό του μεσαίου SUV να απολαμβάνει υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, ακόμη και σε πολύ ανηφορικά κομμάτια. Με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματικό και καταφέρνει να κινήσει αρκετά σβέλτα το 1.595 κιλών αμάξωμα του Outlander. Η λειτουργία είναι αρκετά γραμμική, ενώ εναλλακτικά συνδυάζεται και με αυτόματο - σειριακό κιβώτιο τεχνολογίας CVT (από τα 1ο εξάμηνο 2008).
Και νέος diesel 2,2 λίτρων - 156 ίππων
Στη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το νέο πετρελαιοκινητήρα που προστέθηκε στην γκάμα της δεύτερης γενιάς του Outlander. Προέρχεται από την Peugeot και σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος, αφού τα αποθέματα ροπής που διαθέτει, αγγίζουν τα 380 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Συνολικά, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και, σύμφωνα με τη Mitsubishi, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση (7,2 λίτρα/100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές επικίνδυνων ρύπων (191 γρ./χλμ.).
Στα Highlands…
Κινούμενο στο εξαιρετικό ασφάλτινο οδικό δίκτυο των σκωτσέζικων Highlands, το Outlander έξειξε πολύ ικανό και με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ακόμη και σε κομμάτια με στροφές και μεγάλες ταχύτητες. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, όπως και τα φρένα, ενώ η λειτουργία της ανάρτησης περιορίζει τις επικίνδυνες κλίσεις του αμαξώματος. Μικροενστάσεις ως προς την άνεση παρουσιάστηκαν όταν κινηθήκαμε εκτός δρόμου, όπου η ρύθμιση της ανάρτησης δείχνει σχετικά σκληρή, δίχως όμως να προβληματίζει τους επιβάτες.
Το εσωτερικό του νέου Mitsubishi Outlander αποτελείται από υλικά πολύ καλής ποιότητας με μαλακή αίσθηση και αξιόλογο φινίρισμα. Η αισθητική είναι ευχάριστη, εργονομική, και χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες.