Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές
Μικροί ήρωες
Διαβάστηκε από 34155αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Απέναντι στο νέο Daihatsu Cuore 1,0 - Toyota Aygo, Peugeot 107, Kia Picanto, Fiat Panda και Chevrolet Matiz 1,0
Με την έλευση του νέου Cuore, αυξάνεται περισσότερο το ενδιαφέρον και ο συναγωνισμός στα μίνι αυτοκίνητα, όπου παράλληλα ανεβαίνει ακόμη περισσότερο ο πήχης σε δύο από τους βασικότερους τομείς της κατηγορίας, στην κατανάλωση και στην ευελιξία.
Tο νέο Cuore κάνει εκ νέου ένα ξεκίνημα στην κατηγορία των μίνι, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα "compact" σε διαστάσεις αυτοκίνητο, με αρκετά "ζωηρό" και οικονομικό κινητήρα και χώρους επιβατών που πραγματικά δεν του φαίνονται. Ωστόσο, αναπόφευκτα έρχεται αντιμέτωπο με τους ανταγωνιστές του, οι οποίοι έχουν και αυτοί με τη σειρά τους να επιδείξουν τα δικά τους προσόντα. Σχεδίαση για κάθε γούστο Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, κοινό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων αποτελεί η "φρέσκια" αισθητική τους, η οποία σε συνδυασμό με τις μαζεμένες τους διαστάσεις, τα κάνει πιο "χαριτωμένα". Εμείς, μεταξύ των 6 μίνι αυτοκινήτων, αυτά που ξεχωρίσαμε για τον πιο… προχωρημένο σχεδιασμό τους είναι το 107 και το Aygo. Αρκετά ελκυστικό, ειδικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, είναι το νέο Cuore, ενώ και το Matiz προσελκύει με το γεμάτο καμπύλες αμάξωμά του. Το Panda ακολουθεί πιο ευθείες γραμμές αποπνέοντας στιβαρότητα, ενώ το πιο συντηρητικό είναι ίσως το Picanto. Ποιο "πουλάει" περισσότερο; "Πρωταθλητής" πωλήσεων στα μίνι αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2007 είναι το Fiat Panda με 4.362 ταξινομήσεις (11η θέση στις συνολικές πωλήσεις), ακολουθεί στη δεύτερη θέση το Chevrolet Matiz με 3.614 πωλήσεις και την πρώτη τριάδα κλείνει το Kia Picanto με 2.815 πωλήσεις (μετά το Hyundai Atos με 3.148 πωλήσεις). Παράλληλα, κοντά μεταξύ τους βρίσκονται το Peugeot 107 με το Toyota Aygo, με 2.537 και 2.205 πωλήσεις αντίστοιχα. Με διαφορές στην τιμή πάνω από 1.000 ευρώ Μεταξύ των αυτοκινήτων της συγκριτικής δοκιμής μόνο το Panda διατίθεται με εκπτώσεις, οι οποίες φτάνουν έως τα 1.200 ευρώ με τη 2ετή εγγύηση. Έτσι, η τιμή του διαμορφώνεται από τα 9.900 ευρώ στα 8.700 ευρώ, αποτελώντας την πιο οικονομική πρόταση. Στο αντίθετο άκρο τοποθετείται το Aygo, το οποίο στη βασική του έκδοση κοστίζει 9.880 ευρώ, με ορισμένες ελλείψεις σε βασικά στοιχεία ανέσεων. Ίδια τιμή με το Toyota έχει και το 107 στην έκδοση Urban, ενώ έναντι του Aygo περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές. Daihatsu Cuore 1,0 (+): Κατανάλωση, ευελιξία, χώρος για τα γόνατα, επιδόσεις από στάση, αίσθηση τιμονιού, φρένα, μεγάλο άνοιγμα θυρών (-): Τραχύτητα κινητήρα, χώρος αποσκευών με το κάθισμα πίσω, ελκτική πρόσφυση, επιδόσεις εν κινήσει Toyota Aygo (+): Οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, κατανάλωση, επιδόσεις (-): "Φτωχή" εικόνα εσωτερικού, τραχύτητα κινητήρα, χώρος αποσκευών Peugeot 107 (+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, επιδόσεις (-): Ποιότητα πλαστικών εσωτερικού, τραχύτητα κινητήρα, χώρος αποσκευών Fiat Panda (+): ¶νεση, ευελιξία, χώρος αποσκευών, ελαστικότητα κινητήρα, επιλογέας ταχυτήτων, ποιότητα κατασκευής (-): Επιδόσεις από στάση, μικροί εξωτερικοί καθρέφτες Chevrolet Matiz 1,0 (+): Χαμηλή τιμή, νεανική σχεδίαση αμαξώματος - εσωτερικού (-): Ποιότητα υλικών, παθητική ασφάλεια, αίσθηση επιλογέα
Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές