ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/10/2007
Test mtx
Μικροί ήρωες
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 34155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Το 107 (φωτό) και το Aygo, χάρη στην πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και στα μεγαλύτερα μετατρόχια, εμφανίζουν καλύτερη σταθερότητα.
Οδική συμπεριφορά
Τα αυτοκίνητα με την καλύτερη οδική συμπεριφορά είναι το 107 και το Aygo, τα οποία ευνοούνται από τα αισθητά μεγαλύτερα μετατρόχια, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο ύψος των αμαξωμάτων τους (άρα και του χαμηλότερου κέντρου βάρους) και την πιο σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά γίνονται περισσότερο αισθητά κατά την κίνηση εκτός πόλεως, όπου στον ανοιχτό δρόμο δίνουν την εντύπωση ότι "πατάνε" καλύτερα, ενώ σε μια διαδρομή με στροφές εμφανίζουν λιγότερες κλίσεις και τις πιο ουδέτερες αντιδράσεις στην άτσαλη οδήγηση. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά παρουσιάζει και το Kia Picanto με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, ενώ και το πιο "μαλακό" Panda είναι ασφαλές σε κάθε περίπτωση. Το Cuore εκεί που ξεχωρίζει, είναι στο ότι διαθέτει το καλύτερο σε αίσθηση κα αμεσότητα τιμόνι (με τις λιγότερες στροφές από άκρη σε άκρη) και την αισθητά μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος (βλ. στο σχετικό πίνακα). Ωστόσο, σε σβέλτους ρυθμούς θα ανοίξει περισσότερο την τροχιά του, ενώ αρνητικό γεγονός αποτελεί ότι η βασική έκδοση δεν εφοδιάζεται με αντιστρεπτική δοκό εμπρός. Τέλος, το Matiz εστιάζει περισσότερο στην ευκολία που παρέχει στην οδήγηση στην πόλη, παρά στους "πιεσμένους" ρυθμούς κίνησης.
¶νεση
Την πιο άνετη ανάρτηση, όπως και τα πιο αναπαυτικά καθίσματα από τα αυτοκίνητα της συγκριτικής δοκιμής διαθέτει το Panda. Στo μίνι αυτοκίνητο της Fiat οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων γίνονται λιγότερο αισθητές στους επιβάτες, λόγω τόσο της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, όσο και του υψηλού προφίλ των ελαστικών (155/80 R13), τα οποία "φοράει" η βασική έκδοση. Από τα άλλα αυτοκίνητα, πιο ξεκούραστο στις μετακινήσεις είναι το Picanto, καθώς εμφανίζει την καλύτερη ποιότητα κύλισης και το λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα. Ικανοποιητική άνεση προσφέρουν με τη σειρά τους το Cuore και το Matiz, ενώ το 107 και το Aygo με την πιο σφιχτή ανάρτηση και τα σχετικά πιο σκληρά καθίσματα είναι πιθανό να κουράσουν περισσότερο.
To καλύτερο σε:
• Αίσθηση τιμονιού είναι το Cuore
• ¶νεση είναι το Panda
• Ποιότητα κύλισης είναι το Picanto
• Σε απόδοση φρένων είναι το Cuore
• "Kρατήματα" είναι το 107 & το Aygo
• Αίσθηση επιλογέα είναι το Panda
Η οδική συμπεριφορά του Picanto είναι πολύ καλή, ενώ παράλληλα διακρίνεται και για την καλύτερη ποιότητα κύλισης.

Το Panda ξεχωρίζει περισσότερο για τα υψηλότερα επίπεδα άνεσης, που προσφέρει η ανάρτησή του.

 
 Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Ευελιξία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα