Διαβάστηκε από 34155αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Πιο “νευρικό” και οικονομικό το μοτέρ του Cuore
Επιδόσεις Στον τομέα των επιδόσεων παρατηρείται υπεροχή του Cuore στις επιταχύνσεις από στάση, ενώ από κοντά ακολουθούν το Aygo και το 107, τα οποία "φοράνε" τον ίδιο 3κύλινδρο κινητήρα (o οποίος προέρχεται από την Daihatsu). Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, το πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα Panda εμφανίζει τις καλύτερες ρεμπρίζ, εν αντιθέσει με το Cuore, το οποίο χάνει όλη του τη ζωντάνια στις επιταχύνσεις εν κινήσει, λόγω της μακριάς 4ης και 5ης ταχύτητας. Κατανάλωση Το πιο ολιγαρκές σε βενζίνη μηχανικό σύνολο είναι αυτό του Cuore, το οποίο, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, καταναλώνει μόλις 4,4 λτ./100 χλμ. Πολύ οικονομικοί είναι και οι κινητήρες του 1,0 λτ. του 107 και του Aygo, ενώ Panda και Matiz απαιτούν περισσότερες ποσότητες καυσίμου. Λειτουργία Ο κινητήρας με την πιο πολιτισμένη λειτουργία είναι αυτός του Picanto, ο οποίος, παράλληλα, σε όλες τις ταχύτητες εμφανίζει λιγότερο θόρυβο, όπως φαίνεται και από τις αντίστοιχες μετρήσεις. Το μοτέρ του 1,0 λτ. που εφοδιάζει το Cuore, το 107 και το Aygo έχει πιο αισθητή τραχύτητα και κραδασμούς λόγω των 3 κυλίνδρων, χαρακτηριστικά τα οποία είναι περισσότερο αισθητά στο Daihatsu.
Το μοτέρ του 1,0 λτ. του Cuore προσφέρει την καλύτερη επιτάχυνση και τη χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης.
Ο πιο αθόρυβος κινητήρας είναι αυτός του Picanto, o οποίος παράλληλα προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις.
Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές