Διαβάστηκε από 34155αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Πρωταγωνιστούν το Cuore και το Aygo
Το μικρότερο κύκλο στροφής (8,4 μ. με ζάντες 13 ιντσών) εμφανίζει το Daihatsu Cuore.
Στις αστικές μετακινήσεις, τον πρώτο λόγο έχουν η ευελιξία και η ευκολία στην οδήγηση και στο παρκάρισμα, ειδικά στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές. Την καλύτερη ευελιξία εμφανίζει το Cuore με το μικρότερο κύκλο στροφής, το οποίο πρόσθετα, χάρη στο πιο στενό του αμάξωμα, μπορεί να περάσει πιο εύκολα ανάμεσα από διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα. Το αμέσως πιο ευέλικτο είναι το Panda, όπου παράλληλα το ελαφρύ τιμόνι (ειδικά με την επιλογή του "City") κάνει τους ελιγμούς μία εύκολη διαδικασία. Όσον αφορά στην αναζήτηση ενός χώρου στάθμευσης, το Toyota Aygo, με το πιο κοντό αμάξωμα, βρίσκεται σε περισσότερο πλεονεκτική θέση.
Το πιο κοντό μήκος του αμαξώματος του Aygo αυξάνει τις πιθανότητες εύρεσης στάθμευσης.
Στο Panda το τιμόνι γυρνάει με το ένα δάχτυλο με το πάτημα του διακόπτη "City", διευκολύνοντας στο παρκάρισμα.
Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές