Διαβάστηκε από 34155αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/10/2007
Πιο "πλήρης" ο θάλαμος επιβατών του Panda
Το εσωτερικό του Panda διαθέτει σύγχρονη αισθητική και είναι από τα καλύτερα σε ποιότητα κατασκευής και εργονομία.
Ποιότητα Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού, τα "σκήπτρα" έχουν το Panda και το Picanto, στα οποία τόσο τα πλαστικά (σκληρά σε όλα τα μοντέλα), όσο και η συναρμογή και το φινίρισμα των επιμέρους επιφανειών είναι πιο προσεγμένα. Πολύ καλή συναρμολόγηση (για τα δεδομένα της κατηγορίας) εμφανίζει και το Cuore, με την περισσότερο λιτή εικόνα. Πιο οικονομικής επιλογής είναι τα πλαστικά τμήματα στο Matiz, στο 107 και στο Aygo, μεταξύ των οποίων στα δύο τελευταία η απουσία επενδύσεων σε τμήματα του εσωτερικού, καθώς και άλλες "περικοπές" που έχουν γίνει για μείωση του κόστους, τα κάνουν να δείχνουν σχετικά φθηνά. Εργονομία - Θέση οδήγησης Στην εργονομία δεν παρουσιάζονται σοβαρά ατοπήματα, ωστόσο στο Aygo και στο 107 τα χειριστήρια του εξαερισμού δεν είναι τόσο πρακτικά όσο είναι τα περιστροφικά, ενώ στην πόρτα του οδηγού δεν υπάρχει δεύτερος διακόπτης για να ανοίγει και το παράθυρο του συνοδηγού. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, πιο πολύ θα βολέψουν τα μίνι Fiat, Peugeot και Toyota, καθώς στο Cuore, στο Matiz και στο Picanto το τιμόνι είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένο, σε σχέση με το κάθισμα. Σχεδίαση Αισθητικά, ίσως την πιο ξεχωριστή εικόνα παρουσιάζει το εσωτερικό του Aygo και του 107, τα οποία στο μόνο που διαφέρουν είναι στη σχεδίαση του τιμονιού. Μοντέρνο είναι επίσης και το εσωτερικό του Panda, όπου σημείο αναφοράς αποτελεί η φαρδιά κεντρική κονσόλα, ενώ στο ταμπλό του Matiz κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες. Πιο λιτό εμφανίζεται το εσωτερικό του Cuore και το πιο συντηρητικό είναι αυτό του Picanto.
Το νέο Daihatsu Cuore 1,0 απέναντι σε 5 ανταγωνιστές