Διαβάστηκε από 40255αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Επιτυχημένη και ισχυρή επιλογή
Ο 1.800άρης Turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό (FSI) του νέου Audi A4 αποδίδει 173 δυναμομετρημένους ίππους στις 5.110 στροφές και 271 Nm ροπής στις 3.370. Κύριο χαρακτηριστικό του αποτελεί η άμεση απόκρισή του στο πεντάλ του γκαζιού, αλλά και η πολιτισμένη του λειτουργία, ιδίως όσον αφορά στο επίπεδο των - μηδενικών - κραδασμών, που μεταφέρονται στο εσωτερικό. Βέβαια, από πλευράς ήχου, ο κινητήρας γίνεται αισθητός στο εσωτερικό στο πιο υψηλό φάσμα των στροφών, κάτι που όμως τελικά δεν ενοχλεί. Το κιβώτιο, από την πλευρά του, έχει πολύ καλή αίσθηση, η κλιμάκωση των σχέσεων όμως είναι λίγο μακριά, κάτι που στην πράξη τελικά δεν επηρεάζει τις επιδόσεις, όπως φάνηκε και στις μετρήσεις μας. Εκεί, το Audi A4 επέδειξε πολύ καλά νούμερα για την κατηγορία, ικανοποιώντας απόλυτα τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα, όσο και στις ρεπρίζ.