Διαβάστηκε από 40255αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Πολύ σύγχρονο αισθητικά με κορυφαία ποιότητα
Το εσωτερικό του νέου Audi A4, προερχόμενο αυτούσιο από αυτό του κουπέ A5, δημιουργεί μια πολύ πιο μοντέρνα και, κυρίως, high tech εικόνα σε σχέση με πριν, η οποία ενισχύεται ιδιαίτερα στην υπερ-πλήρη εξοπλιστικά έκδοση της δοκιμής μας. Κύριος πρωταγωνιστής εδώ είναι η "γεμάτη" κεντρική κονσόλα, η οποία πλέον έχει αποκτήσει μια μικρή κλίση προς τον οδηγό, ενώ παράλληλα πλαισιώνεται από έναν κοινό με του πίνακα οργάνων θόλο, δημιουργώντας ένα μεγάλο ενιαίο τμήμα, μπροστά από τον οδηγό.
Στη βάση της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται τοποθετημένο το σύστημα λειτουργιών MMI της Audi, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να χειριστεί όλα τα ψηφιακά πολυμέσα του οχήματος, καθώς και να έχει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Η χρήση του συστήματος απαιτεί κάποιο χρόνο εξοικείωσης (συνολικά το MMI περιλαμβάνει 15 διαφορετικούς διακόπτες + 2 περιστροφικούς), ενώ η απεικόνιση όλων των λειτουργιών γίνεται στην έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, που βρίσκεται στο πάνω τμήμα της κονσόλας (ασπρόμαυρη στις βασικές εκδόσεις). Ο πίνακας οργάνων, με τη σειρά του, έχει όμορφη σχεδίαση, περιλαμβάνοντας στο κέντρο του μια μικρή ψηφιακή οθόνη πληροφοριών.
Από πλευράς ποιότητας, το εσωτερικό του νέου Audi A4 δείχνει πιο πολυτελές από ποτέ, αφού όλο το εσωτερικό έχει ντυθεί με πολύ καλής ποιότητας μαλακό πλαστικό. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται η συναρμογή των υλικών, ενώ εντυπωσιάζει η στιβαρότητα που αποπνέει η κατασκευή του ταμπλό. Υπεράνω κριτικής είναι και το φινίρισμα.
Χώροι: Καλύτερα επίπεδα λόγω μεγαλύτερων διαστάσεων
Περισσότερο ευρυχωρία συναντούμε στο πίσω κάθισμα του νέου Audi A4, αφού ο χώρος για τα γόνατα και τους ώμους των επιβατών έχει αυξηθεί αισθητά.
Στη νέα γενιά του Audi A4, το σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο του οχήματος (+168 χλστ.) έχει φυσικά ωφελήσει τους εσωτερικούς χώρους του οχήματος, με αποτέλεσμα αυτοί να βρίσκονται πλέον σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Μεγάλη διαφορά υπάρχει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, εκεί όπου πλέον τρεις ενήλικοι επιβάτες θα μεταφερθούν πιο άνετα, λόγω του μεγάλου χώρου για τα γόνατα και τους ώμους τους. Το εσωτερικό ύψος μπορεί να μην είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία (μάλιστα στο εμπρός κάθισμα ο αέρας είναι πλέον λιγότερος από πριν), σε καμία περίπτωση όμως δε θα προβληματίσει ακόμη και επιβάτες με ύψος άνω του μετρίου. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, αυτός έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα κατά 20 λίτρα, φτάνοντας στα 480 συνολικά, όντας παράλληλα απόλυτα εκμεταλλεύσιμος.
Διαφορές με πριν
Κεφάλι εμπρός: -22 χλστ.
Κεφάλι πίσω: +1 χλστ.
Πλάτος εμπρός: +19 χλστ.
Πλάτος πίσω: +48 χλστ.
Πόδια πίσω: +52 χλστ.
Χώρος αποσκευών: +20 λτ.
Αυξημένος σε χωρητικότητα έρχεται ο χώρος αποσκευών του A4, ο οποίος, φτάνοντας πλέον στα 480 λίτρα, διαθέτει πολύ καλή χωρητικότητα.
Η πλάτη του πίσω καθίσματος του νέου A4 διαιρείται και αναδιπλώνεται (προαιρετικά), αυξάνοντας σημαντικά τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 962 λτ.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και δε δημιουργεί προβλήματα στην πρόσβαση των διακοπτών από τον οδηγό. Το κάθισμα είναι πολυρυθμιζόμενο (ηλεκτρικά στην έκδοση δοκιμής), ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε δύο κατευθύνσεις.
HIGHLIGHTS
Το τηλεχειριστήριο εισόδου του νέου Audi A4 εισέρχεται σε μια ειδική θήκη δίπλα από το τιμόνι, δίνοντας το ρεύμα στον κινητήρα, έτσι ώστε αυτός να εκκινήσει.
Στη θέση του παραδοσιακού χειρόφρενου, το A4 είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, το οποίο απενεργοποιείται αυτόματα, όταν ο οδηγός βάλει ταχύτητα και πατήσει το γκάζι.
Το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας προειδοποιεί ηχητικά και μέσω δονήσεων στο τιμόνι τον οδηγό, όταν το αυτοκίνητο ξεφύγει από την ευθεία πορεία του και πατήσει στις λευκές λωρίδες του οδοστρώματος, χωρίς ο οδηγός να έχει ενεργοποιήσει τον ανάλογο δείκτη αλλαγής πορείας.