ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/3/2008
Θέματα αγοράς mtx
Εαρινή συμφωνία!
Ford Fiesta
Διαβάστηκε από 23630 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/3/2008
Με έμφαση στη σχεδίαση
Το νέο Fiesta (έκλεψε την παράσταση στην Έκθεση) κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης με δύο αμαξώματα, το 3θυρο και το 5θυρο. Αναμφίβολα, το χαρακτηριστικό του που κάνει αμέως εντύπωση, δεν είναι άλλο από τη δυναμική σχεδίαση του αμαξώματός του, το οποίο, όπως αναφέρεται, θα είναι ελαφρύτερο από του προγενέστερου και με παρόμοιες διαστάσεις. Παράλληλα, μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην παθητική ασφάλεια, αφού θα εφοδιάζεται και με αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, ενώ έχει γίνει ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής. Αναβαθμισμένη αναμένεται η οδηγική αίσθηση και άνεση, χάρη στο νέο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση (Ε-PAS) και τη νέας σχεδίασης ανάρτηση, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το νέο Fiesta θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μικρό αυτοκίνητο της Ford, αφού θα πωλείται εκτός από την Ευρώπη, στην Ασία, στη Ν. Αφρική, στην Αυστραλία και στην Αμερική. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2008, αρχικά στο εργοστάσιο της Κολωνίας (Γερμανία) και από το 2009 και στη Βαλένθια (Ισπανία). Τέλος, στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Κινητήρες
Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης που θα εφοδιάζουν το νέο Fiesta, είναι αυτά των 1,25 λτ. με 60 και 80 ίππους και των 1,4 λτ., απόδοσης 91 ίππων. Στην γκάμα θα προστεθεί και ο κινητήρας 1,6 Ti-VCT των 115 ίππων, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης θα υπάρχουν το 5άρι μηχανικό κιβώτιο και το 4άρι αυτόματο, μόνο για το 1,4. Ωστόσο, πλήρη τεχνικά στοιχεία για το αυτοκίνητο αναμένεται ν' ανακοινωθούν πριν την έναρξη της παραγωγής του.
Εσωτερικό
Η σχεδίαση του ταμπλό είναι αρκετά πρωτότυπη, ιδίως όσον αφορά στην αισθητική της κεντρικής κονσόλας.Μεταξύ των στοιχείων που ξεχωρίζουν, είναι ακόμη το μπουτόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα "Ford Power" και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό αποτελείται από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας.
Ο χώρος αποσκευών έχει ψηλό κατώφλι φόρτωσης, ωστόσο η χωρητικότητά του δεν έχει ανακοινωθεί.
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας του νέου Fiesta οι χώροι είναι αρκετά καλοί.
Το νέο Fiesta αναμένεται να προσελκύσει έντονα το ενδιαφέρον με τη δυναμική του σχεδίαση.

Οι εξωτερικές του διαστάσεις δε θ’ αλλάξουν πολύ, ενώ αναβαθμισμένο θα είναι σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια.

ΓΕΝΙΚΑ
Η 5η κατά σειρά γενιά του Fiesta παρουσιάζεται τόσο ξεχωριστή αισθητικά, όσο και αναβαθμισμένη σε ποιότητα - τεχνολογία και ασφάλεια (όσο ποτέ άλλοτε), έχοντας όλα τα εφόδια για να γίνει best seller.

 
 Τι είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Renault Megane
Saab 9-X BioHybrid
Ford Fiesta
Ford Focus Coupe Cabriolet facelift
Ford Kuga
3θυρο Mazda 2
Mazda 6 Station Wagon
Mazda 5 Hydrogen RE Hybrid Concept
Taiki Concept Car
Infiniti
Νissan GT-R
Νissan Murano
Seat Βοcanegra Concept
Μercedes GLK
Subaru Forester
VW Scirocco
Lancia Delta
Honda Accord
Skoda Superb
Renault Koleos
Toyota iQ
Toyota Urban Cruiser
Volvo XC60
Tata Nano
BYD F1 & BYD F3 DM
Kia Soul
Hyundai HED-5 "i-Mode" MPV Study
Mercedes CLC
VW Passat CC
Mitsubishi Prototype-S
¶λλες σημαντικές παρουσίες
Πρωτότυπα μοντέλα