Διαβάστηκε από 23630αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/3/2008
Επέστρεψε και θα “κλέψει καρδιές”
34 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Scirocco (και πάλι στην έκθεση της Γενεύης τo 1974), η Volkswagen προχωρά πλέον και επίσημα στην αναβίωση ενός αυτοκινήτου που, όταν λανσαρίστηκε, δίχως αμφιβολία οριοθέτησε τα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών σπορ προσιτών κουπέ μοντέλων. Το νέο μικρομεσαίο VW παρουσιάζεται ιδιαίτερα δυναμικό σχεδιαστικά, με σύγχρονα χαρακτηριστικά και σημαντικά πλεονεκτήματα, που δίχως άλλο αναμένεται να το κάνουν αρκετά ελκυστικό στο ευρύ κοινό. Σύμφωνα άλλωστε με την ίδια τη γερμανική εταιρεία, το Scirocco "παντρεύει με επιτυχία υψηλή τεχνολογία με χαμηλό κόστος χρήσης, δυναμική συμπεριφορά, άνεση και σπορτίφ σχεδίαση, χωρίς συμβιβασμούς". To λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά προσδιορίζεται χρονικά στο τέλος του 2008. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι στη Γερμανία, οι τιμές του μοντέλου θα ξεκινούν από τα 21.750 ευρώ. Κινητήρες Η γκάμα του νέου Scirocco περιλαμβάνει 3 μηχανικά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης, τεχνολογίας TSI. Στη βάση θα βρίσκεται ο 1.400άρης TSI με τους 122 ίππους, ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με 160 και 200 ίππους. Ανάλογα με την ιπποδύναμη, το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με 6τάχυτο ή 7τάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο DSG.
Εσωτερικό- Χώροι Τα υλικά που συνθέτουν το ταμπλό του VW Scirocco είναι στο σύνολό τους μαλακά και με πολύ καλή ποιότητα.Λεπτομέρειες χρωμίου τονίζουν το ενδιαφέρον και "σπάνε" τη μονοτονία των σκουρόχρωμων υλικών.Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του Scirocco είναι σχεδόν ίδιο με αυτό του Eos. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το επίπεδο κάτω μέρος του τιμονιού, που ενισχύει το σπορτίφ χαρακτήρα του γερμανικού κουπέ.
O χώρος αποσκευών του νέου VW Scirocco έχει όγκο 292 λίτρων, τιμή μάλλον μέτρια για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας, δικαιολογημένη όμως με βάση το διακριτικό κουπέ χαρακτήρα του μοντέλου.
Η διαμόρφωση των θέσεων στην καμπίνα του Scirocco είναι για 2 + 2 επιβάτες. Στα πίσω καθίσματα, ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι καλός, αντίθετα με αυτόν για τα κεφάλια, που είναι περιορισμένος.
Ιδιαίτερα δυναμικό αισθητικά, το Scirocco διαθέτει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα και διαφοροποιείται αρκετά από τη φιλοσοφία που γνωρίζαμε στα μέχρι τώρα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Στο πίσω άκρο, το Scirocco εγκαταλείπει την ιδέα του κλασικού κουπέ και παραπέμπει σε χάτσμπακ. Συνολικά, πάντως, είναι μυώδες και ελκυστικό.
ΓΕΝΙΚΑ Με την αναβίωση του Scirocco, η VW επενδύει σε μία υποκατηγορία, αυτή των μικρομεσαίων σπορ μοντέλων, από την οποία απουσίαζε αρκετά χρόνια τώρα. Το νέο αυτό μοντέλο, ειδικά με τον κινητήρα των 122 ίππων, αναμένεται να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές, με δεδομένα τα πολλά πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει.