ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/3/2008
Θέματα αγοράς mtx
Εαρινή συμφωνία!
Infiniti
Διαβάστηκε από 23630 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/3/2008
Την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά -μετά από 20ετή παρουσία στην αμερικάνικη ήπειρο- έκανε και επίσημα το πολυτελές παρακλάδι της Nissan, η Infiniti, παρουσιάζοντας τέσσερα νέα μοντέλα στην έκθεση της Γενεύης. Θυμίζουμε ότι τα μοντέλα της Ιnfiniti στην Ελλάδα θα εισάγει ο επίσημος αντιπρόσωπος της Nissan Ν. Ι. Θεοχαράκης. Το επίσημο δίκτυο της εταιρείας θα είναι έτοιμο στη χώρα μας μετά το καλοκαίρι του 2008 και τότε θα ξεκινήσει η εισαγωγή και των τεσσάρων νέων μοντέλων της (FX, EX, G Coupe και G sedan).
FX50: Εξημερωμένο θηρίο
Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του πολυτελούς SUV της Infiniti, που δέχτηκε κάποιες αλλαγές και θα εισαχθεί και στην Ευρώπη. Το FX είναι επιβλητικό αισθητικά, μέσω των μεγάλων του διαστάσεων και της δυναμικής του σχεδίασης, ενώ οι τροχοί των 21 ιντσών συμπληρώνουν τη γενικότερη σπορτίφ εικόνα του.
Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό του, το FX50 κρίνεται ελκυστικό σχεδιαστικά με σύγχρονη σχεδίαση και υψηλή ποιότητα κατασκευής, χωρίς ν' απουσιάζουν όμως και στοιχεία που αναδεικνύουν τη σπορτίφ του εικόνα. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλούσιος, τονίζοντας και τον πολυτελή χαρακτήρα της φίρμας, ενώ, τέλος, οι χώροι του είναι επαρκείς για πέντε άτομα και τις αποσκευές τους.
Κινητήρας - Τεχνικά
Το FX50 εφοδιάζεται με κινητήρα 5,0 λίτρων V8, ο οποίος αποδίδει 390 ίππους και 500 Nm ροπής και αναλαμβάνει να το κινήσει ταχύτατα. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο με προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου αλλαγών (ASC), ενώ από την γκάμα του δε θα λείπει κατά πάσα πιθανότητα και ένας μικρότερος V6 κινητήρας. Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Infiniti με την ονομασία "Intelligent Four Wheel Drive System", καθώς και η ανάρτηση με σύστημα συνεχούς ενεργητικού ελέγχου απόσβεσης πλαισιώνουν το Infiniti FX50.
EX 37
Το πιο μικρό -από το FX- Crossover της Infiniti με την ονομασία "EX" είναι και εκείνο όμορφο αισθητικά, με τις έντονες ακμές του αμαξώματος να δημιουργούν δυναμική εικόνα. Όπως υποδηλώνει και ο αριθμός που το συνοδεύει, θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 3,7 λίτρων της εταιρείας, με απόδοση 310 ίππων και 350 Nm ροπής. Το Infiniti ΕΧ37 εφοδιάζεται και εκείνο με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent Four Wheel Drive System του FX50 και θα διαθέτει 7τάχυτο κιβώτιο, με προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου των αλλαγών.
G37 Coupe
Το εντυπωσιακό κουπέ G37 παρουσιάστηκε μαζί με τη σεντάν έκδοσή του. Κύρια χαρακτηριστικά του G37 Coupe αποτελούν το ιδανικό ζύγισμα, η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα μέσω "δισκάτου" διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ο δυνατός και ροπάτος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3,7 λίτρων, που αποδίδει 310 ίππους και συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα αντίστοιχο του FX50 αυτόματο κιβώτιο 7σχέσεων. Αισθητικά και τα δύο αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται καλαίσθητα, με στοιχεία που αρέσουν στο ευρωπαϊκό κοινό.

 
 Τι είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Renault Megane
Saab 9-X BioHybrid
Ford Fiesta
Ford Focus Coupe Cabriolet facelift
Ford Kuga
3θυρο Mazda 2
Mazda 6 Station Wagon
Mazda 5 Hydrogen RE Hybrid Concept
Taiki Concept Car
Infiniti
Νissan GT-R
Νissan Murano
Seat Βοcanegra Concept
Μercedes GLK
Subaru Forester
VW Scirocco
Lancia Delta
Honda Accord
Skoda Superb
Renault Koleos
Toyota iQ
Toyota Urban Cruiser
Volvo XC60
Tata Nano
BYD F1 & BYD F3 DM
Kia Soul
Hyundai HED-5 "i-Mode" MPV Study
Mercedes CLC
VW Passat CC
Mitsubishi Prototype-S
¶λλες σημαντικές παρουσίες
Πρωτότυπα μοντέλα