Διαβάστηκε από 23630αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/3/2008
Opel Meriva Concept
Το Meriva Concept μας δίνει μία πρώτη γεύση για το 2ης γενιάς ομώνυμο μικρό ενός όγκου μοντέλο της Opel, το οποίο αναμένεται το ερχόμενο έτος. Το πρωτότυπο Meriva χαρακτηρίζεται για τη δυναμική εξωτερική του σχεδίαση και τις αυξημένες του διαστάσεις (μήκος: 4.220 χλστ., πλάτος: 1.760 χλστ., ύψος 1.601 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ.). Πρόσθετα, νέο σημαντικό στοιχείο αφορά στον κινητήρα που "κρύβει" κάτω από το επικλινές καπό του και είναι 1,4 turbo, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, αλλά αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Το πιο ξεχωριστό στοιχείο του πρωτότυπου Meriva δεν είναι άλλο από το άνοιγμα των πίσω θυρών με την αντίθετη φορά (FlexDoors), σε γωνία 90 μοιρών. Χαρακτηριστικό που "στο μάτι" μπορεί αρχικά να ξενίζει, αλλά από πλευράς πρακτικότητας παίρνει "άριστα", αφού διευκολύνεται κατά πολύ η πρόσβαση των επιβατών στο πίσω μέρος της καμπίνας. Παράλληλα, ανοίγουν ανεξάρτητα από τις εμπρός, χάρη στην ύπαρξη της μεσαίας κολόνας και όχι στην ενσωμάτωσή της στις πόρτες. Τα καθίσματα με τη σειρά τους έχουν πολλαπλές ρυθμίσεις, ακολουθώντας τη φιλοσοφία FlexSpace του υπάρχοντος Meriva. Ωστόσο, χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος, οι χώροι θα είναι αυξημένοι (χώρος αποσκευών 415 λτ.).
Ο θάλαμος επιβατών του πρωτότυπου Meriva παραπέμπει στον αντίστοιχο του επίσης πρωτότυπου Insignia (μελλοντικό Vectra), κυρίως σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του τιμονιού και του πίνακα οργάνων. Στο ταμπλό με τις απαλές καμπύλες και τη λιτή αισθητική, πιο πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας (FlexConsole), με την έντονη κλίση, τον τοποθετημένο στη βάση αυτής επιλογέα των ταχυτήτων και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.
Rinspeed sQuba Concept
Μία από τις πιο ξεχωριστές παρουσίες αποτελεί το sQuba Concept, καθώς πρόκειται για ένα αμφίβιο αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τη Rinspeed, με το πάτημα ενός διακόπτη μπορεί να καταδυθεί σε βάθος έως 10 μέτρων, κάτι που επιτυγχάνεται μέσω των δύο προπελών και των ισάριθμων υδρο-πτερυγίων, που χρησιμοποιούνται για την κατάδυση και ανάδυσή του. Επιπλέον, το sQuba Concept είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, ενώ την κίνησή του αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
F & M Vulca V12
Το σχεδιασμένο από τους Ιταλούς Faralli & Mazzanti (F&M) μοντέλο Vulca είναι ένα υψηλών επιδόσεων σπορ αυτοκίνητο 2+2 θέσεων. Το αμάξωμά του με τις έντονες "μυώδεις" καμπύλες εμφανίζει ρετρό χαρακτηριστικά, ενώ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το F & M Vulca V12, όπως αναφέρεται και από την ονομασία του, κινείται από τρία V12 μηχανικά σύνολα 6,0, 7,1 και 7,5 λτ. Ο… μικρότερος κινητήρας αποδίδει 445 ίππους και 600 Nm ροπής, ο αμέσως επόμενος έχει ισχύ 520 ίππων και ροπή 730 Nm και ο πιο δυνατός αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής. Για όσους ενδιαφέρονται, οι τιμές θα ξεκινούν από 280.000 ευρώ θα φθάνουν πάνω από τα 340.000 ευρώ.
Magna Steyr MILA Alpin Concept
Η αυστριακή εταιρεία Magna Steyr (κατασκευάζει την BMW X3, το Jeep Grand Cherokee, το Chrysler 300C και στο μέλλον το Mini SUV) παρουσίασε το πρωτότυπο μοντέλο MILA Alpin, το οποίο είναι ένα 3+1 θέσεων κόμπακτ 4x4. Η κατασκευή του έχει γίνει από ελαφριά υλικά, ενώ οι ανύπαρκτοι ουσιαστικά πρόβολοι εξασφαλίζουν κορυφαίες γωνίες προσέγγισης (45 μοιρών) και διαφυγής. Για την καλύτερη κατανομή του βάρους, ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος και πρόκειται για ένα 3κύλινδρο υβριδικό σύνολο, που χρησιμοποιεί ως καύσιμο φυσικό αέριο.