ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2008
Πρώτη επαφή
Με στυλ και προσωπικότητα
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 6030 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
βενζίνης 2,0 και 2,4 λίτρων
Με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης προσφέρεται το νέο Accord στην ελληνική αγορά. Το πρώτο είναι 2,0 λίτρων i-VTEC με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και αποδίδει 156 ίππους. Σύμφωνα με τη Honda, σε σχέση με το δίλιτρο μοτέρ του απερχόμενου Accord, διαθέτει νέες βαλβίδες εισαγωγής αυξημένης διαμέτρου, με βελτιωμένη βύθιση και χρονισμό, καθώς και καλύτερη ροή αερίων εισαγωγής και εξαγωγής. Με αυτά τα δεδομένα, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η ιαπωνική φίρμα μειώθηκε στα 7,2 λτ. /100 χλμ., σε σχέση με τα 7,7 λτ./100 χλμ. στο απερχόμενο μοντέλο. Εν τω μεταξύ, αντίστοιχες περιποιήσεις δέχτηκε και ο κορυφαίος στην γκάμα του Accord κινητήρας 2,4 λίτρων, επίσης i-VTEC, με δύο εκκεντροφόρους. Αποδίδει 201 ίππους και 234 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Τέλος, κατόπιν παραγγελίας, το νέο Accord μπορεί ν’ αποκτηθεί με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων, με ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm στις 2.000 σ.α.λ.

 
 Νέο Honda Accord
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Γεμάτο τεχνολογία
Οδική συμπεριφορά
Τον Ιούλιο στην Ελλάδα το νέο Accord Tourer