Διαβάστηκε από 6030αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Ασφαλές και ουδέτερο είναι το νέο Honda Αccord στο δρόμο. Υποστροφή εμφανίζεται μετά από αρκετή πίεση.
Οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν στο νέο Accord φαρδύτερα μετατρόχια, νέα εμπρός ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλών συνδέσμων, με αποσβεστήρες μεταβλητής απόσβεσης, ενώ ενίσχυσαν και την ακαμψία του αμαξώματος. Παράλληλα, εργάστηκαν και στο σύστημα διεύθυνσης του νέου τους μοντέλου, εγκαθιστώντας νέο ηλεκτροκινητήρα χαμηλής αδράνειας, χωρίς ψύκτρες, για βελτίωση της κατευθυντικότητας σε όλες τις ταχύτητες. Σε σχέση με το προηγούμενο Accord, το νέο έχει και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Με αυτά τα δεδομένα, στη σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του, το νέο Accord έδειξε πως κινείται με αρκετή ασφάλεια -ακόμα και υπό πίεση. Φυσικά, το σύστημα ευστάθειας επεμβαίνει αποτελεσματικά, όπου ο οδηγός το παρακάνει. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί με την αίσθηση και στις πολύ μεγάλες ταχύτητες, παρουσιάζοντας μόνο μία μικρή ασάφεια στις απαιτητικές στροφές. Συνολικά, το μεσαίο Honda προσφέρει πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στο αξιόλογο πλαίσιο και στο συνολικά ισορροπημένο του στήσιμο. Λογικές τάσεις υποστροφής δεν απουσιάζουν, παρά μόνο όταν το αμάξωμα του μεσαίου ιαπωνικού μοντέλου πιεστεί κοντά στα όριά του. Πάντως, το δίλιτρο μοτέρ παρουσιάζεται σχετικά απρόθυμο να κινήσει πολύ γρήγορα το βάρους 1.414 κιλών αμάξωμα του Accord. Στις ψηλές στροφές λειτουργίας του τα καταφέρνει καλύτερα, ωστόσο σίγουρα θετικότερες εντυπώσεις μας άφησε ο μεγαλύτερος κινητήρας των 2,4 λίτρων, που αναδεικνύει με περισσότερη άνεση το ισορροπημένο προφίλ του Accord στο δρόμο. Τέλος, αρκετή ελαστικότητα και ροπή στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών λειτουργίας του παρουσιάζει και το diesel σύνολο των 2,2 λίτρων.