ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2008
Πρώτη επαφή
Με στυλ και προσωπικότητα
Γεμάτο τεχνολογία
Διαβάστηκε από 6030 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου Honda Accord αφορά στην τεχνολογία που διαθέτει, μαζί με την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Executive, αλλά και με τον πετρελαιοκινητήρα 2,2 i-DTEC. Αναφερόμαστε στο σύστημα Υποστήριξης Οδηγού (Advance Driving Assist – ΑDAS), το οποίο στην πράξη χωρίζεται στα εξής 3 υποσυστήματα:
Α. Lane Keeping Assist-LKAS (Σύστημα αποφυγής ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα)
Mε τη χρήση μικροκάμερας, το σύστημα ανιχνεύει την απόκλιση του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και διορθώνει την κατεύθυνση, μεταβάλλοντας την υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, καθώς ουσιαστικά δεν αφήνει το τιμόνι να στραφεί προς τη λανθασμένη κατεύθυνση.Στην πράξη αποδείχτηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό, δίνοντας μάλιστα στον οδηγό τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει, όταν το αυτοκίνητο κινείται στους στενούς δρόμους της πόλης.
Β. Adaptive Cruise Control
(Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας)To πρωτοείδαμε στο CR-V. Πρόκειται για εξελιγμένο cruise control, που βασίζεται στη λειτουργία ενός ραντάρ, προκειμένου το αυτοκίνητο να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Γ. Collision Mitigation Brake System-CMBS (Σύστημα υποστήριξης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης)
Στην ουσία έχουμε να κάνουμε με μία πολύ σημαντική τεχνολογία, που αυξάνει σημαντικά τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας για το Accord. Μάλιστα, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη λειτουργία του σε πραγματικές συνθήκες, σε ειδική πίστα της Αυστρίας. Το εν λόγω σύστημα παρακολουθεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και το ρυθμό μείωσης της ταχύτητας μεταξύ του Accord και του αυτοκινήτου ακριβώς μπροστά του. Έτσι, αν το Accord έχει πλησιάσει επικίνδυνα κοντά, το σύστημα παρεμβαίνει σε 3 στάδια. Στο πρώτο ειδοποιεί τον οδηγό με οπτικό και ηχητικό σήμα, στο δεύτερο εκπέμπει ηχητικό σήμα και επεμβαίνει διακριτικά στα φρένα, ενώ στο τρίτο και εφ’ όσον η απόσταση είναι αρκετά μικρή, φρενάρει το Accord, σφίγγοντας παράλληλα τις ζώνες ασφαλείας και προετοιμάζοντας συνολικά τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου για επικείμενη σύγκρουση. Όπως οι ίδιοι οι άνθρωποι της Honda υπογράμμισαν, σκοπός του CMBS είναι απλά να μειώσει τις συνέπειες από μία τέτοια σύγκρουση. Γι αυτό και δεν αναλαμβάνει να φρενάρει εντελώς το Accord, επιτρέποντας παράλληλα στον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος και, εφ’ όσον οι συνθήκες το επιτρέπουν, να αποφύγει το εμπόδιο.

 
 Νέο Honda Accord
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Γεμάτο τεχνολογία
Οδική συμπεριφορά
Τον Ιούλιο στην Ελλάδα το νέο Accord Tourer