ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/12/2008
Αφιέρωμα
Οικολογικά και οικονομικά!
Μεγάλα έως 2.000 κ.εκ.
Διαβάστηκε από 37458 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Ο 1,4 TSI κινητήρας με το μικρό turbo κάνει το θαύμα του και στη μεγάλη κατηγορία, αφού το Skoda Superb που εφοδιάζει, καταφέρνει να κατέβει τα 160 γραμ. CO2 ανά χλμ. Αντίστοιχα, η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (6,6 λτ./100 χλμ.). Πολύ καλή είναι και η επίδοση του 2λιτρου μοτέρ τεχνολογίας EfficientDynamics της BMW 520i, το οποίο προσεγγίζει το όριο των 160 γραμμαρίων. Από εκεί και κάτω, όλα τα μοντέλα εμφανίζουν αυξημένες εκπομπές CO2.

Μάρκα / ΜοντέλοΕκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)Μεικτή καταν. (λτ./ 100 χλμ.) 
Skoda Superb 1,4 TSI1576,6
BMW 520i1636,7
Skoda Superb 1,8 TSI1807,6
Kia Magentis 2,01847,7
Dodge Avenger 2,01857,8
Opel Signum 1,81857,7
Audi A6 2,01878,2
Skoda Superb 1,8 TSI 4x41898,1
Subaru Legacy 2,02028,6
Chevrolet Epica 2,02059,0
Mercedes E 2002108,2
Volvo S60 2,0 T2129,2
Opel Signum 2,0 T2148,9
Saab 9-5 2,0 T2149,5
Η παρουσία του μικρού κυβισμού TSI κινητήρα κάτω από το καπό του Skoda Superb, έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να προσφέρει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, που θα ζήλευαν ακόμη και μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

 
 Οι εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι προτάσεις του Υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ
Οι εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς ανά κατηγορία: Μίνι
Σούπερ Μίνι
Μικρά MPV
Μικρά SUV
Μικρά 1.000 - 1.200 κ.εκ.
Μικρά 1.200 - 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία SUV από 1.400 έως 2.700 κ.εκ.
Μικρομεσαία MPV. Έως 1.600 κ.εκ.
Μικρομεσαία MPV 1.800 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.300 - 1.400 κ.εκ.
Μικρομεσαία 1.400 - 1.600 κ.εκ.
Μεσαία έως 1.600 κ.εκ.
Μεσαία 1.800 κ.εκ.
Μεγάλα έως 2.000 κ.εκ.
Τα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα της ελληνικής αγοράς
Συνέντευξη με τον κ. Δημήτρη Ψυλλάκη, Διευθυντή Mercedes-Benz Cars
Τεχνολογίες και τρόποι που βοηθούν στη χαμηλή κατανάλωση και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων