Διαβάστηκε από 37458αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Ο 1,4 TSI κινητήρας με το μικρό turbo κάνει το θαύμα του και στη μεγάλη κατηγορία, αφού το Skoda Superb που εφοδιάζει, καταφέρνει να κατέβει τα 160 γραμ. CO2 ανά χλμ. Αντίστοιχα, η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (6,6 λτ./100 χλμ.). Πολύ καλή είναι και η επίδοση του 2λιτρου μοτέρ τεχνολογίας EfficientDynamics της BMW 520i, το οποίο προσεγγίζει το όριο των 160 γραμμαρίων. Από εκεί και κάτω, όλα τα μοντέλα εμφανίζουν αυξημένες εκπομπές CO2.
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Μεικτή καταν. (λτ./ 100 χλμ.)
Skoda Superb 1,4 TSI
157
6,6
BMW 520i
163
6,7
Skoda Superb 1,8 TSI
180
7,6
Kia Magentis 2,0
184
7,7
Dodge Avenger 2,0
185
7,8
Opel Signum 1,8
185
7,7
Audi A6 2,0
187
8,2
Skoda Superb 1,8 TSI 4x4
189
8,1
Subaru Legacy 2,0
202
8,6
Chevrolet Epica 2,0
205
9,0
Mercedes E 200
210
8,2
Volvo S60 2,0 T
212
9,2
Opel Signum 2,0 T
214
8,9
Saab 9-5 2,0 T
214
9,5
Η παρουσία του μικρού κυβισμού TSI κινητήρα κάτω από το καπό του Skoda Superb, έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να προσφέρει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, που θα ζήλευαν ακόμη και μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Οι εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς