Διαβάστηκε από 13302αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/2/2009
Ξεχωριστό και οδηγικά
¶νετο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης και ιδιαίτερα ευχάριστο σε γρήγορους ρυθμούς είναι το EX37, προσφέροντας στον οδηγό του καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης.
Το EX37 βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα FM της Infiniti και όπως και το αδελφό σεντάν G37, οδηγικά παρουσιάζει δυναμικό χαρακτήρα και αυξημένα επίπεδα άνεσης. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων άξονα πίσω, με αλουμινένια μέρη και αμορτισέρ διπλής ενέργειας, που μειώνουν τις κλίσεις στις στροφές, προσφέροντας όμως άνεση και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Το τετρακίνητο ΕΧ37 διαθέτει το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS (Advanced Total Traction Engineering System for All Electronic Torque Split), το οποίο μέσω ενεργού κεντρικού διαφορικού, μεταφέρει τη ροπή -από το 100% που βρίσκεται στον πίσω άξονα- εμπρός, μέχρι και 50%. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το EX37 να παρουσιάζει τη δυναμική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει πισωκίνητες κατασκευές, ενώ εφ' όσον χρειαστεί (σε αυξημένες ταχύτητες κυρίως), παρουσιάζει ουδέτερη οδική συμπεριφορά ως τετρακίνητο, δίδοντας στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τον ισχυρό του κινητήρα.
Λόγω του χαμηλού ύψους του από το έδαφος, το EX37 δεν αρέσκεται σε κακοτράχαλες εκτός δρόμου διαδρομές, ωστόσο σε πατημένο χώμα ο Crossover χαρακτήρας του είναι ευχάριστος.