Διαβάστηκε από 3215αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2009
Προσανατολισμένο στην άνεση
Το νέο Citroen C3 Picasso είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη τόσο στην έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1,4 λτ. απόδοσης 95 ίππων, όσο και στην έκδοση των 1,6 λτ. με τους 120 ίππους καθώς και την diesel με τους 109 ίππους. Από την πρώτη στιγμή που κάποιος θα έρθει σε επαφή με το μικρό πολυχρηστικό, θα εκτιμήσει την παρεχόμενη άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε έντονες ανωμαλίες σε συνδυασμό με μια αρκετά καλή ποιότητα κύλισης. Ωστόσο, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) ευνοεί τις κλίσεις του αμαξώματος, κυρίως σε απαιτητικά κομμάτια με συνεχείς στροφές, χωρίς αυτό να συνεπάγεται κάτι αρνητικό για την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, παρ' όλο που ο κινητήρας των 1,4 λτ. ταιριάζει απόλυτα με τον αστικό χαρακτήρα του, θα επιλέγαμε αυτόν των 1,6 λτ., διότι καταφέρνει να κινεί με καλύτερους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.290 κιλών.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειώσουμε την απουσία θορύβων κατά τη διάρκεια κίνησης, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που οφείλεται -σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία- στην πολύ καλή ηχομόνωση. Τέλος, οι εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς από την αίσθηση του τιμονιού και των φρένων είναι καλές, κάτι που δε συμβαίνει και με το λεβιέ ταχυτήτων, ο οποίος εμφανίζει αρκετά αραιή κλιμάκωση και όχι και τόσο θετική αίσθηση στις αλλαγές των ταχυτήτων.
Αρκετά καλή ποιότητα κύλισης εμφανίζει το νέο C3 Picasso, ενώ σε κάθε διαδρομή παρουσιάζεται ισορροπημένο. Ωστόσο, σε κλειστές στροφές παρουσιάζονται αρκετές κλίσεις στο αμάξωμα.