Διαβάστηκε από 34161αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2009
Καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση
Το αναβαθμισμένο Valvetronic μηχανικό σύνολο των 2,0 λτ. αποδίδει 6 παραπάνω ίππους και 4 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Χάρη σε αυτές τις διαφορές υπήρξε όφελος τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, σε όλες τις επιταχύνσεις είναι πιο γρήγορο από το προγενέστερο (κατά 1,3 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα και κατά 1,6 και 6,8 δλ. στα 60-100 με 4η και 80-120 με 5η αντίστοιχα), ενώ, σύμφωνα με την Toyota, η κατανάλωσή του "έπεσε" στα 7,6 λτ./100 χλμ. από 8,6 λτ./100 χλμ., που ήταν πριν τις αλλαγές. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο καλύτερη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και ζωντάνια εμφανίζει από τις μεσαίες στροφές μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, την οποία φτάνει χωρίς δισταγμούς. Όσον αφορά στο 6άρι σασμάν, διαθέτει θετικό κούμπωμα στις εναλλαγές των σχέσεων, με την 6η να είναι overdrive (π.χ. στις 4.000 σ..α.λ. το κοντέρ δείχνει 160 χλμ./ώρα). Το μόνο ίσως αρνητικό στοιχείο της κινητήριας μονάδας εντοπίζεται στο θόρυβο που παράγει, ειδικά όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί, με αποτέλεσμα να γίνεται αισθητός στους επιβάτες.