ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/3/2009
TEST
Με οικολογική συνείδηση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 34161 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2009
Καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση
Το αναβαθμισμένο Valvetronic μηχανικό σύνολο των 2,0 λτ. αποδίδει 6 παραπάνω ίππους και 4 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Χάρη σε αυτές τις διαφορές υπήρξε όφελος τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, σε όλες τις επιταχύνσεις είναι πιο γρήγορο από το προγενέστερο (κατά 1,3 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα και κατά 1,6 και 6,8 δλ. στα 60-100 με 4η και 80-120 με 5η αντίστοιχα), ενώ, σύμφωνα με την Toyota, η κατανάλωσή του "έπεσε" στα 7,6 λτ./100 χλμ. από 8,6 λτ./100 χλμ., που ήταν πριν τις αλλαγές. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο καλύτερη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και ζωντάνια εμφανίζει από τις μεσαίες στροφές μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, την οποία φτάνει χωρίς δισταγμούς. Όσον αφορά στο 6άρι σασμάν, διαθέτει θετικό κούμπωμα στις εναλλαγές των σχέσεων, με την 6η να είναι overdrive (π.χ. στις 4.000 σ..α.λ. το κοντέρ δείχνει 160 χλμ./ώρα). Το μόνο ίσως αρνητικό στοιχείο της κινητήριας μονάδας εντοπίζεται στο θόρυβο που παράγει, ειδικά όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί, με αποτέλεσμα να γίνεται αισθητός στους επιβάτες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.986
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)158/6.200*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)198/4.400*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)10,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)13,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)185
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*7,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)174
100-0 χλμ./ώρα (μ.)39,7
Βάρος (κιλά)1.553
*Εργοστασιακές μετρήσεις

 
 Ανανεωμένο Toyota RAV4 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου
Με μικροαλλαγές το σύγχρονο και άνετο εσωτερικό
RAV4 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων