Διαβάστηκε από 75039αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2009
Sirion, Justy και Yaris τα οικονομικότερα
Μάρκα - μοντέλο
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
Daihatsu Sirion 1,0
5,0
118
Subaru Justy 1,0
5,0
118
Toyota Yaris 1,0
5,0
118
Hyundai i20 1,2
5,2
124
Honda Jazz 1,2
5,3
125
Chevrolet Aveo 1,2
5,5
132
Hyundai Getz 1,1
5,5
130
Mitsubishi Colt 1,1 3d
5,5
135
Mitsubishi Colt 1,1 5d
5,5
130
Ford Fiesta 1,25
5,7
133
VW Polo 1,2 12V
5,8
138
Nissan Micra 1,2
5,9
143
Renault Clio II 1,2 16V
5,9
139
Renault Clio III 1,2 Turbo TCE
5,9
139
Seat Ibiza 1,2
5,9
139
Skoda Fabia 1,2 60 PS
5,9
140
Skoda Fabia 1,2 70 PS
5,9
140
Citroen C3 1,1
6,0
143
Lancia Ypsilon 1,2 8V
6,0
142
Fiat Grande Punto 1,2
6,1
139
INFO • Κέρδος του αυτοκινήτου με τη χαμηλότερη κατανάλωση έναντι εκείνου με την υψηλότερη στα 45.000 χλμ.: 495 λτ. ή 443 ευρώ**
• 495 λτ. αντιστοιχούν σε 9.900 χλμ. με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.
• Μέσος όρος κατανάλωσης κατηγορίας: 5,6 λτ./100 χλμ.
• Μέσος όρος εκπομπών CO2 κατηγορίας: 134 γρ./χλμ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις
**Με τιμή λίτρου βενζίνης 0,895 ευρώ
Για εκείνους που αναζητούν ένα μικρό αυτοκίνητο με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, υπάρχουν τρεις προτάσεις στα 5,0 λτ./100 χλμ. Αυτές είναι το ανανεωμένο Yaris με το 3κύλινδρο μοτέρ του 1,0 λτ., τεχνολογίας Optimal Drive, και τα "δίδυμα" Sirion και Justy, με το ίδιο ουσιαστικά μηχανικό σύνολο που τροφοδοτεί και το Yaris, χωρίς όμως την εν λόγω τεχνολογία. Μόλις 0,2 λτ./100 χλμ. περισσότερα απαιτεί ο νέος κινητήρας των 1,2 λτ. της Hyundai, που κινεί το καινούργιο i20 (όπως και το i10), ενώ πολύ οικονομικό σε βενζίνη είναι και το επίσης νέο μοτέρ των 1,2 λτ., που κινεί το δεύτερης γενιάς Jazz. Συνολικά παρατηρούμε, ότι στα μικρά 1,0 έως 1,2 λτ. τα πιο πολλά δε… ζητάνε πολλή βενζίνη, ωστόσο το μόνο που ξεπερνάει τα 6,0 λτ./100 χλμ. είναι το Grande Punto 1,2, με το "λίγο" κινητήρα των 65 ίππων, σε αναλογία με τον όγκο του αμαξώματος.
Τα αυτοκίνητα με τη χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης