Διαβάστηκε από 75039αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2009
To υβριδικό Insight είναι με διαφορά πιο οικονομικό
Μάρκα - μοντέλο
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
Honda Insight 1,3
4,4
101
Toyota Auris 1,33
5,7
135
Kia Cee'd 1,4 ISG
5,8
137
Honda Civic 1,4 5d Sport 100 ps
5,9
135
Hyundai i30 1,4
6,1
145
Kia Cee'd 1,4
6,1
145
Citroen C4 1,4
6,4
153
Peugeot 307 1,4
6,5
155
Peugeot 308 1,4
6,5
155
Ford Focus 1,4
6,6
157
Fiat Bravo 1,4 90hp
6,7
158
Mazda3 1,4
6,7
157
Chevrolet Lacetti 1,4
7,0
171
Seat Leon 1,4
7,0
159
VW Beetle 1,4 16V
7,1
170
INFO • Κέρδος του αυτοκινήτου με τη χαμηλότερη κατανάλωση έναντι εκείνου με την υψηλότερη στα 45.000 χλμ.: 1.215 λτ. ή 1.087 ευρώ**
• 1.215 λτ. αντιστοιχούν σε 27.614 χλμ. με κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ.
• Μέσος όρος κατανάλωσης κατηγορίας: 6,3 λτ./100 χλμ.
• Μέσος όρος εκπομπών CO2 κατηγορίας: 149 γρ./χλμ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις
**Με τιμή λίτρου βενζίνης 0,895 ευρώ
To καινούργιο Insight με τον υβριδικό κινητήρα των 1,3 λτ. (88 ίππων, συν 14 ίπποι το ηλεκτρικό μοτέρ) αποτελεί με διαφορά το πιο ολιγαρκές σε καύσιμα και "καθαρό" αυτοκίνητο της κατηγορίας, με κατανάλωση αντίστοιχη με των οικονομικότερων μίνι. Κατόπιν ακολουθεί το Auris με το νέο μηχανικό σύνολο των 1,33 λτ. και την τεχνολογία Optimal Drive (6 μακριές σχέσεις μετάδοσης και σύστημα Start & Stop στον κινητήρα). Το αμέσως πιο οικονομικό είναι το Cee'd με το σύστημα ISG (Idle Stop & Go), το οποίο επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης κατά 0,3 λτ./100 χλμ., μέσω της αυτόματης διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα και της αυτόματης επανεκκίνησής του.
Τα αυτοκίνητα με τη χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης