ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2010
Παρουσίαση
Sushi… για όλους
Nissan
Διαβάστηκε από 54008 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/4/2010
Πως ξεκίνησε; Το 1911 ιδρύθηκε στο Τόκιο η εταιρεία Kwaishinsha Motorcar Works, η οποία κατασκεύασε 3 χρόνια αργότερα το πρώτο μοντέλο μίας νέας εταιρείας με το όνομα "DAT" (κοινό για την εταιρεία και το μοντέλο). 
Μετά από μια σειρά συγχωνεύσεων, η νέα ιαπωνική εταιρεία που σχηματίστηκε, παρουσίασε το 1931 το πρώτο της μικρό αυτοκίνητο, το "Datson", το οποίο και της χάρισε το καινούργιο της όνομα, δηλαδή "Datsun". Το όνομα "Nissan" ξεκίνησε να χρησιμοποιείται στην Ιαπωνία περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1930, ωστόσο για λόγους μάρκετινγκ επεβλήθη σταδιακά σε όλον το κόσμο.
"Αθλητικό" στιλ και νεανικό προφίλ είναι τα βασικά χαρακτηριστικά στην εμφάνιση του Nissan Juke.
Juke Στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη
Το Juke αποτελεί το μικρότερο σε διαστάσεις (συνολικό μήκος 4.135 χιλιοστά) crossover μοντέλο στην γκάμα της Nissan. Ξεχωρίζει αμέσως εξαιτίας της σχεδόν εκκεντρικής του εικόνας, η οποία συνολικά κρίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα νεανική. Το αμάξωμα του νέου μοντέλου της Nissan, το οποίο θα προσφέρεται τόσο σε 2κίνητες όσο και σε 4κίνητες εκδόσεις, διανθίζεται με πολλές καμπύλες και μυώδη χαρακτηριστικά. Στην ίδια λογική βρίσκεται και η σχεδίαση στο εσωτερικό του Juke. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται 3 ενήλικες με μικρές παραχωρήσεις, με το πορτ μπαγκάζ να έχει όγκο 251 λίτρων στις 2κίνητες εκδόσεις και 207 λίτρα στις 4κίνητες. Τέλος, στον τομέα των κινητήρων το Juke διαθέτει δύο σύνολα βενζίνης 1,6 λίτρων. Το πρώτο είναι ατμοσφαιρικό και αποδίδει 117 ίππους, ενώ το δεύτερο είναι υπερτροφοδοτούμενο με 190 ίππους.
Ηλεκτροκίνητο και με κόμπακτ διαστάσεις, το πρωτότυπο Nuvu θα μας απασχολήσει έντονα στο μέλλον.
NuvuΣτην παραγωγή μετά το 2012
Mε σαφές οικολογικό χαρακτήρα, το αποκλειστικά ηλεκτρικό πρωτότυπο Nuvu θα εξελιχθεί σε λίγα χρόνια σε ένα φιλικό προς το περιβάλλον μοντέλο για αστικές μετακινήσεις. Το μήκος του είναι 3 μέτρα (μεταξόνιο 1,980 μ.), το ύψος του φτάνει στα 1,7 μ. και το πλάτος του στα 1,55 μ. H οροφή του αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από συλλέκτες ηλιακής ενέργειας.
Γεμάτο καμπύλες είναι το αμάξωμα και σε αυτή τη νέα γενιά του Nissan Micra.
Νέο MicraΣτην Ελλάδα τον Οκτώβριο
Στοχεύοντας στο να κάνει ακόμη περισσότερο αισθητή την παρουσία του στη μικρή κατηγορία, το νέο Micra διαθέτει ενδιαφέρουσα σχεδίαση, με έντονους καμπυλόγραμμους σχηματισμούς. Στο εσωτερικό του το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα μοντέρνο και παρά τα σκληρά υλικά που συνθέτουν το ταμπλό, η σχεδίαση και το φινίρισμα ικανοποιούν. Από τη σύντομη επαφή που είχαμε με το μοντέλο της Nissan στην Έκθεση της Γενεύης προέκυψε, πως στη δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ενήλικες κανονικού αναστήματος χωρίς παραχωρήσεις, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει όγκο 230 λίτρων. Κάτω από το καπό του συναντάμε δύο μοτέρ 1,2 λίτρων. Το 1ο είναι ατμοσφαιρικό με 80 άλογα και το 2ο υπετροφοδοτούμενο με 98 ίππους και με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 (95 γρ./χλμ.).
Απόλυτα οικολογικό και με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, το πρωτότυπο Leaf δε θα αργήσει να ενταχθεί στην γκάμα της Nissan, έστω και σε περιορισμένη παραγωγή.
LeafΣε περιορισμένη παραγωγή στα τέλη του 2010
H απάντηση της Nissan στην "κούρσα" εξέλιξης οικολογικών οχημάτων έρχεται με το αποκλειστικά ηλεκτρικό Leaf. Πρόκειται για χάτσμπακ 5θέσιο μοντέλο με μπαταρίες ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 107 ίππων και ροπής 280 Nm. Η διαδικασία φόρτισης των μπαταριών σε σταθερή πηγή ρεύματος διαρκεί περίπου 30 λεπτά της ώρας (για το 80% της απαιτούμενης), εξασφαλίζοντας έτσι αυτονομία που υπό συνθήκες φτάνει ακόμα και στα 160 χιλιομέτρα. Το μήκος του μοντέλου ανέρχεται σε 4,445 μ., το πλάτος σε 1,77 μ., το ύψος σε 1,55 μ. και το μεταξόνιο σε 2,7 μ.
370Z Roadster  • Στην Ελλάδα στα μέσα του 2010
• Η κάμπριο έκδοση αμαξώματος του νέου 370Ζ
• Με υφασμάτινη οροφή
• Με κινητήρα V6 3,7 λίτρων - 331 ίππων
• Καθαρόαιμο ρόουντστερ με κίνηση στους πίσω τροχούς και αμιγώς ιαπωνικό προφίλ
Με κυβιστικό σχήμα και ιδιαίτερο design, το Cube έχει γίνει δεκτό με αμφιλεγόμενες απόψεις από τον ευρωπαϊκό ειδικό Τύπο.
CubeΣτην Ευρώπη την άνοιξη
Πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, το οποίο εμφανισιακά αλλά και βάσει ονόματος παραπέμπει έντονα σε κύβο, ενώ η ευρύτερη λογική του θυμίζει περισσότερο πολυχρηστικό όχημα, αφού παρέχει πολλές και ευέλικτες λύσεις στη διαμόρφωση της καμπίνας. Η ευρωπαϊκή εκδοχή του Cube (λανσάρεται και στην Ιαπωνία) εφοδιάζεται με κινητήρα 1,6 λίτρων - 115 ίππων. Επίσης, δεν αποκλείεται σε μικρό χρονικό διάστημα να εφοδιαστεί και με νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1,4 ή 1,6 λίτρων. Βέβαια, σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες, δεν είναι ακόμα οριστικό αν τελικά θα δούμε το Cube και στην ελληνική αγορά.

 
 Μελλοντικά ιαπωνικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota
Suzuki
Nissan
Honda
Mazda
Daihatsu
Mitsubishi
Subaru
Lexus
Infiniti