ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2010
Παρουσίαση
Sushi… για όλους
Mitsubishi
Διαβάστηκε από 54041 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/4/2010
Το Mitsubishi Model A του 1917 παρήχθη μαζικά στην Ιαπωνία και έγινε αρκετά δημοφιλές για τα δεδομένα της εποχής.
Πως ξεκίνησε; Oι "ρίζες" της Mitsubishi μας πηγαίνουν πίσω στο 1917, όταν η νεοσύστατη τότε εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding Co Ltd. παρουσίασε το Model A, το οποίο και θεωρείται το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Σταθμός στην ιστορία της φίρμας θεωρείται η παρουσίαση του πρώτου μοντέλου Colt το 1963. 
Επτά χρόνια αργότερα πήρε και τη σημερινή της ονομασία (Mitsubishi Motors Corporation).
Mε συμπαγή χαρακτηριστικά και ενδιαφέρουσα σχεδίαση, το ΑSX θα αποτελέσει το πιο προσιτό crossover στην γκάμα της Mitsubishi.
ASX •  Λανσάρισμα στην Ευρώπη το Σεπτέμβρη
Αποτελώντας εξέλιξη του πρωτότυπου Μitsubishi Concept cX, το crossover παραγωγής με την ονομασία "ASX" παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγονται η πολύ ενδιαφέρουσα εμφάνιση, καθώς και το γεγονός ότι εμπορικά θα είναι πιο προσιτό από το Outlander. 
Με συνολικό μήκος περίπου 4,3 μέτρων, το ΑSX θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Nissan Qashqai και το Skoda Yeti. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, αρχικά τουλάχιστον η γκάμα του περιλαμβάνει ένα κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με 117 PS. Επιπλέον, ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ τόσο δικίνητων όσο και τετρακίνητων εκδόσεων, ανάλογα την κάθε αγορά.
Το υβριδικό πρωτότυπο PX-MiEV πιθανόν να επηρεάσει σχεδιαστικά αλλά και τεχνολογικά το επόμενο Pajero.
PX-MiEVΆγνωστο πότε και με ποια μορφή θα περάσει στην παραγωγή
Ένα νέο SUV, πιθανόν το διάδοχο του Pajero, προαναγγέλλει κατά πάσα πιθανότητα το πρωτότυπο με την κωδική ονομασία "PX-MiEV". Το μοντέλο της Mitsubishi ενσωματώνει ένα μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων - 116 ίππων, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), συνολικής ισχύος 82 ίππων και ροπής 200 Nm. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η μέση κατανάλωση καυσίμου που καταγράφει το PX-MiEV είναι μόλις 2,0 λτ./100 χλμ.! Επιπλέον, για μεγαλύτερη αυτονομία οι μπαταρίες που τροφοδοτούν το ηλεκτρικό του σύστημα φορτίζονται και σε σταθερή πηγή ρεύματος (τεχνολογία plug-in). Tέλος, η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω του γνωστού συστήματος τετρακίνησης S-AWC, που γνωρίζουμε και από το σημερινό Pajero.
Οικολογικό και νεανικό, το αυτοκίνητο πόλης I-MiEV θα αποτελέσει σύντομα μία πρακτική και οικονομική λύση για αστικές μετακινήσεις.
i-MiEVΣτην παραγωγή στα τέλη του 2010
Το μήκους 3,4 μέτρων i-MiEV είναι το πρώτο από μία σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης, που παρουσίασαν οι Mitsubishi, Peugeot και Citroen. 
Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 64 ίππων και ροπής 180 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα περίπου σε 15 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 130 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του φορτίζει σε σταθερή παροχή ρεύματος, κλιμακωτά, και σε χρόνο που μπορεί να φτάσει στις 6 ώρες, ενώ σε μεικτή διαδρομή η αυτονομία του αγγίζει τα 130 χιλιόμετρα.
Concept-RA  • Στην παραγωγή μετά το 2011
Το πρωτότυπο Concept-RA, αν και δεν είναι ιδιαίτερα καινούριο, αναμένεται να αποτελέσει τη βάση για ένα νέο κουπέ-σπορ μοντέλο για λογαριασμό της Mitsubishi. Πρόκειται για ένα αρκετά "επιθετικό" σχεδιαστικά μοντέλο, με αυστηρά διθέσιο αμάξωμα. Εφοδιάζεται για την ώρα με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και αποδίδει 201 ίππους με ροπή 420 Νm και με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.450 χλστ., τη στιγμή που οι τιμές για το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο ορίζονται στα 1.895, 1.315 και 2.635 χιλιοστά αντίστοιχα. Βέβαια, δεν αποκλείεται, μέχρι η 
Mitsubishi να ανακοινώσει επίσημα τις αποφάσεις της σχετικά με ένα νέο κουπέ μοντέλο, το Concept-RA να θεωρηθεί ξεπερασμένο σχεδιαστικά και να αλλάξει εντελώς μορφή και εμφάνιση.

 
 Μελλοντικά ιαπωνικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota
Suzuki
Nissan
Honda
Mazda
Daihatsu
Mitsubishi
Subaru
Lexus
Infiniti