Διαβάστηκε από 54008αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/4/2010
To 1967 παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο της Mazda με περιστροφικό (rotary) κινητήρα και ήταν το Cosmo Sport.
Πως ξεκίνησε; H Μazda ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1920 ως "Toyo Cork Kogyo Co., Ltd", με έδρα τη Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Ιδιοκτήτης της ήταν ο Jujiro Matsuda και αρχικά η εταιρεία κατασκεύαζε εργαλεία για επαγγελματική χρήση. Ξεκίνησε να παράγει το πρώτο της όχημα, ένα 3τροχο φορτηγό, το 1930. Η εμπορική της πορεία στην Ευρώπη άρχισε σε μαζική κλίμακα το 1967.
CX-5 • Στην παραγωγή το 2010 ή το 2011
Πολύ σημαντικό θεωρείται για τη Mazda το πρωτότυπο crossover με την ονομασία "Kazamai". Το εξαιρετικά δυναμικό και με κουπέ στιλ 2θυρο αμάξωμά του έχει συνολικό μήκος 4.520 χλστ. και πλάτος 1.930 χλστ. Όπως φαίνεται, θα αποτελέσει τη βάση επάνω στην οποία η Mazda θα εξελίξει ένα νέο SUV, μικρότερο από το CX-7, που ενδεχομένως να φέρει την ονομασία "CX-5". Τέλος, η Mazda ανακοίνωσε ότι εξελίσσει παράλληλα με το Kazamai και ένα νέο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος θα ενσωματώνει τεχνολογίες άμεσου ψεκασμού και εξοικονόμησης ενέργειας (όπως το start / stop).
Σε ένα νέο μίνι αυτοκίνητο πόλης αναμένεται να εξελιχθεί το Mazda Kiyora.
Kiyora • Παρουσίαση το 2011
Μία ακόμη νέα γι αυτήν κατηγορία, στην οποία σκοπεύει να επενδύσει στο άμεσο μέλλον η Mazda, είναι αυτή των μίνι αυτοκινήτων πόλης. Κύριος εκφραστής είναι το πρωτότυπο Kiyora, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μικρότερο από το μικρό Mazda2, με πιο πιθανή την ονομασία "Mazda1". Σε ό,τι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, δεν υπάρχουν ασφαλείς πληροφορίες, ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως το προφίλ του μοντέλου θα είναι οικολογικό. Συνεπώς θεωρείται σίγουρο πως θα δούμε μοτέρ άμεσου ψεκασμού, με συνοδευτικές τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας.
Mε μικρή αισθητική και τεχνολογική ανανέωση θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία το Mazda6.
Aνανεωμένο Mazda6 • Στην Ελλάδα το Μάιο
Διακριτική αλλά ουσιαστική σχεδιαστική ανανέωση δέχτηκε το Mazda6 σε όλες του τις εκδόσεις (4θυρο, 5θυρο και στέισον). Το μεσαίο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας απέκτησε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, αλλά και ελαφρώς διαφοροποιημένη μάσκα, η οποία πλέον φιλοξενεί και μεγαλύτερο εταιρικό λογότυπο.
Τέλος, από τεχνολογικής άποψης, το ανανεωμένο Mazda6 θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία με δύο μοτέρ βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων, με το δεύτερο να είναι καινούριο, προσφέροντας 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το σημερινό 2λιτρο.
Νέο Mazda5 • Στην Ελλάδα τέλη 2010
• Εντελώς νέα γενιά
• Με περισσότερο ελκυστική σχεδίαση
• Διατηρεί τη διάταξη εσωτερικού των 6+1 θέσεων, καθώς και τις ηλεκτρικές συρόμενες πίσω πόρτες
• Με δύο μοτέρ βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων. Το δεύτερο είναι καινούριο και συνδυάζεται με σύστημα I-stop (αυτόματης ενεργοποίησης / απενεργοποίησης) για εξοικονόμηση καυσίμου έως και 15%.