Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/5/2010
Πρώτη επαφή
Και σπορ και υβριδικό
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 17869 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/5/2010
Τηρεί όσα υπόσχεται
Σε κάθε περίπτωση, το νέο υβριδικό της Honda "ακούει" και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να το ρυθμίσει και να το ελέγξει. Στη λειτουργία Sport μάλιστα, ξεπερνά κάθε προσδοκία!
Το πρώτο θετικό οδηγικό μήνυμα έρχεται από το σπορ κάθισμα και την πολύ καλή θέση οδήγησης που φέρνει το τιμόνι μέσα στα χέρια -αν και η ορατότητα προς τα πίσω είναι ελλειμματική. Η συνέχεια έχει να κάνει με τον πολύ καλό επιλογέα και το "ψαγμένο" σύστημα διεύθυνσης. Μετά από μερικούς γύρους στην πίστα των Μεγάρων, το CR-Z μας έπεισε πως υβριδική τεχνολογία και οδηγική απόλαυση μπορούν να συνδυαστούν. Ειδικά στην επιλογή Sport ξεπέρασε τις προσδοκίες μας! Το τιμόνι έχει μεστή αίσθηση και ακρίβεια, η απόκριση στο γκάζι είναι δελεαστική και οι επιδόσεις τονίζονται. Από την άλλη, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ στη μάχη με τις στροφές ανακαλύψαμε στοιχεία όπως είναι το καλό κράτημα και οι προοδευτικές αντιδράσεις. Ο επιλογέας σε προκαλεί να παίζεις μαζί του, ενώ σε κάθε περίπτωση το νέο υβριδικό της Honda "ακούει" και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να το ρυθμίσει και να το ελέγξει. Δε θα λέγαμε "όχι" σε παραπάνω δύναμη, αφού το εξαιρετικό πλαίσιο κάνει τα 124 άλογα να φαντάζουν λίγα. Στην πραγματικότητα όμως, κινείσαι δυναμικά! Η διαφορά στο τιμόνι και στην απόκριση στις άλλες επιλογές είναι αισθητή και αυτό είναι σίγουρα ένα ακόμα πλεονέκτημα, αφού μπορείς να έχεις κάθε φορά το οδηγικό στιλ που επιθυμείς.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 262 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 260 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Διάσταση ελαστικών195/55 R16

 
 Honda CR-Z
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά