Ποιότητα Στον εν λόγω τομέα το Polo βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό του, με αισθητή μάλιστα διαφορά από την πλειοψηφία, καθώς η ποιότητά του "ξεφεύγει" από τα δεδομένα των μικρών αυτοκινήτων και είναι συγκρίσιμη με των μικρομεσαίων. Σημείο αναφοράς αποτελεί το αφρώδες υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό και παραπέμπει στο Golf, ενώ παράλληλα η συναρμολόγηση είναι στιβαρή και προσεγμένη και τα σκληρά πλαστικά που συναντώνται στις υπόλοιπες επιφάνειες της καμπίνας έχουν πολύ καλή υφή. Για την πολύ καλή ποιότητα του μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό του διακρίνεται και το Fiesta, ωστόσο η συναρμογή ορισμένων τμημάτων δεν είναι αντίστοιχου επιπέδου με του Polo, όπως ισχύει και για ορισμένες πλαστικές επιφάνειες με πιο φθηνή όψη. Ευχάριστη υφή έχει και το σχετικά μαλακό υλικό που συναντάται στο πάνω μέρος του ταμπλό στα Citroen C3 (νέο) και DS3 αλλά και στο 207, που είναι συνολικά από τα πιο προσεγμένα σε ποιότητα μικρά αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το Clio, ειδικά στην πιο πλούσια έκδοση Dynamic, στην οποία το ταμπλό καλύπτεται από πολύ ευχάριστο στην υφή παχύ αφρώδες υλικό, θυμίζοντας και αυτό (μαζί με το Polo) ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Από τα πιο πολυτελή σε εικόνα εσωτερικά διαθέτει το Ypsilon, ικανοποιώντας με το παραπάνω όσους αναζητούν ένα μικρό, αλλά με υψηλή φινέτσα αυτοκίνητο. Προσεγμένη ποιότητα υλικών εμφανίζει με τη σειρά της και η MiTo, ενώ συμπαγή αίσθηση αποπνέει ο θάλαμος των επιβατών του Ibiza, τον οποίο αναβαθμίζει το μαλακό πλαστικό που καλύπτει ένα τμήμα του ταμπλό. Καλής ποιότητας είναι και το εσωτερικό της Fabia, με το σχετικά αφρώδες υλικό στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό, ενώ θετικά κρίνονται -όσον αφορά πιο πολύ στα υλικά του εσωτερικού τους- το Corsa και το Punto Evo. Αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών έχει γίνει στα υπόλοιπα μικρά μοντέλα, με το Jazz να είναι πιο προσεγμένο και σε συναρμογή. Εργονομία - Θέση οδήγησης
Στα περισσότερα από τα μικρά αυτοκίνητα τα επιμέρους χειριστήρια που συναντώνται στην κεντρική κυρίως κονσόλα είναι εύκολα και πρακτικά στη χρήση. Ορισμένες "ιδιαιτερότητες" αφορούν στις θέσεις των διακοπτών για τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, όπως είναι στο Sandero και στο 206+, που είναι τοποθετημένοι στην κονσόλα και ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα αντίστοιχα, στους πολλούς διακόπτες που υπάρχουν στις πιο πλούσιες εκδόσεις του Ypsilon και στο όχι τόσο καλής εργονομίας ηχοσύστημα του Fiesta και του Ibiza. Θέση οδήγησης
Ελάχιστα είναι τα μικρά αυτοκίνητα που ενδέχεται να μη βολέψουν κυρίως τους πιο ψηλούς οδηγούς, όπως είναι το i20, το 206+, και το Yaris, στα οποία το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο σε σχέση με το τιμόνι. Αντιθέτως, πολύ βολική θέση οδήγησης προσφέρουν το Polo, το Ibiza, το Mazda2, το Fiesta και το 207. Σχεδίαση Από αισθητικής άποψης, πιο εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό των
Citroen C3 και DS3, το οποίο συνδυάζει με επιτυχία το μοντέρνο στιλ με το σπορτίφ χαρακτήρα. Ορισμένα από τα πιο χαρακτηριστικά του γνωρίσματα είναι ο όμορφος πίνακας οργάνων, με το κάλυμμα από πάνω που θυμίζει σκέπαστρο, το επίπεδο στο κάτω τμήμα του τιμόνι και η μεγάλη σκουρόχρωμη μετωπική επιφάνεια στο ταμπλό απομίμησης ανθρακονήματος ή μετάλλου, ανάλογα με την έκδοση. Νεανική εικόνα εμφανίζουν επίσης ο θάλαμος επιβατών του
Fiesta (με την ιδιόμορφης αισθητικής κεντρική κονσόλα), του "σικ" 207, της σπορτίφ MiTo και του φουτουριστικού Yaris, ενώ πιο ευχάριστο διάκοσμο έχει το Ypsilon.
Σπορτίφ "διάθεση" εμφανίζει η MiTo, με το ευχάριστο σε όψη και υφή σχετικά μαλακό πλαστικό στο ταμπλό.
Το εσωτερικό του DS3 διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητά του και το μοντέρνο και σπορτίφ σχεδιασμό του.
Η σύγχρονη αισθητική και το αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό του Fiesta αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα του.
Τον πιο πολυτελή διάκοσμο εμφανίζει ο θάλαμος επιβατών του Ypsilon, με τα πολύ καλής ποιότητας υλικά.
Στο λιτό εσωτερικό του Ibiza αποπνέει συμπαγή αίσθηση, ενώ συναντάται μαλακό πλαστικό στη μετωπική επιφάνεια.
Σχεδιαστικά και σε ποιότητα υλικών κυρίως, η καμπίνα του μικρού 207 είναι από τις καλύτερες στη μικρή κατηγορία.
Το παχύ και αφρώδες υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το ταμπλό του Clio στην έκδοση Dynamic, κερδίζει με το παραπάνω τις εντυπώσεις.
Στο συντηρητικής αισθητικής εσωτερικό του Polo, η συνολική εικόνα και η ποιότητα παραπέμπουν σε ακριβότερο αυτοκίνητο.
Τα μικρά αυτοκίνητα έως 1.400 κ.εκ. και τιμή μέχρι 17.000 ευρώ