ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/5/2010
Παρουσίαση
Η «κοινωνία» των μικρών
Στο δρόμο
MiTo, Fiesta, DS3 και Mazda2 τα πιο ευχάριστα οδηγικά
Ξεκινώντας από τη MiTo των 105 ίππων, προσφέρει σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά μέσω της σφιχτής ανάρτησης και της ύπαρξης του συστήματος D.N.A. Ειδικά με την επιλογή "Dynamic", το τιμόνι βαραίνει και ενεργοποιεί το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, ενώ παράλληλα βελτιστοποιεί την απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο απολαυστική σε μια διαδρομή με στροφές.
Ευχάριστη οδηγική αίσθηση προσφέρει και το νεότερο DS3, χάρη στο συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου και της sport ρύθμισης της ανάρτησης. Πρόσθετα, ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα των ταχυτήτων, χωρίς παράλληλα το αυτοκίνητο να είναι κουραστικό. 
Το Fiesta είναι πιο άνετο, αποτελώντας ένα από τα πιο ισορροπημένα στο δρόμο αυτοκίνητα της κατηγορίας, καθώς και από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση. Ορισμένα βασικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι το πολύ καλό σε βάρος και πληροφόρηση τιμόνι, όπως και ο επιλογέας ταχυτήτων. Επίσης, το πλαίσιο είναι συμπαγές και η ανάρτησή του σχετικά σφιχτή, χαρακτηριστικά που συνάδουν με τη σειρά τους στην ασφαλή οδική του συμπεριφορά.
Για τον τρόπο που "πατάει" στο δρόμο και τα σπορτίφ του στοιχεία διακρίνεται και το Mazda2, στο οποίο το σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζει πολύ καλή αμεσότητα και αίσθηση, ενώ ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς, είναι προβλέψιμο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του.
Μεταξύ των πιο "καλοστημένων" και άνετων παράλληλα μικρών αυτοκινήτων είναι και τα 207 και Clio, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ανεξαρτήτως διαδρομής. Στοιχεία που αφορούν και στο λίγο πιο μαλακό C3, το οποίο, όπως και τα προαναφερθέντα γαλλικά μοντέλα, μειονεκτεί στην αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων.
Στο Polo 1,2 TSI η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει στο δρόμο είναι από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του, ο οποίος παράλληλα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του δυνατού 1.200άρη κινητήρα. Η ανάρτηση του μικρού VW στην έκδοση με τη sport ρύθμιση προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, χωρίς να χάνει σε άνεση. Επιπλέον, διακρίνεται για τα πολύ αποτελεσματικά του φρένα, ενώ το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και αμεσότητα, αλλά είναι σχετικά ελαφρύ. 
Σπορτίφ αίσθηση έχει στο δρόμο και το Swift, χάρη στο θετικό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο.
Για την ασφαλή οδική του συμπεριφορά και το στιβαρό του πλαίσιο διακρίνεται το Ibiza, δίνοντας την εντύπωση στον οδηγό ότι κινείται με ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί οδηγικά σπορτίφ, λόγω της σχετικά μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του. 
Πολύ καλά στο δρόμο είναι ακόμα η Fabia, το Corsa, το Grande Punto και Punto Evo, ασφαλή χαρακτηριστικά παρουσιάζουν ακόμα το C3 Classic, το Venga, το Ypsilon το Jazz, το i20, το Colt, τα πιο ευχάριστα οδηγικά Micra και 206+ και το φιλικό στην οδήγηση Yaris. Περισσότερο "μαλακά" είναι το Aveo και το Sandero, ενώ το Sirion διακρίνεται κυρίως για την ευελιξία του.
Η MiTo είναι από τα πιο σπορτίφ στο δρόμο μικρά αυτοκίνητα, ειδικά με την επιλογή Dynamic, μέσω του συστήματος D.N.A.
Το Fiesta συνδυάζει την οδηγική αίσθηση με την προσφερόμενη άνεση με επιτυχημένο τρόπο.
Από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι το Mazda2, με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και το "γρήγορο" τιμόνι.
Το στιβαρό πλαίσιο, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων και το θετικό σε αίσθηση τιμόνι συνάδουν στην πολύ καλή οδηγική αίσθηση του DS3.
Το μικρό Peugeot κινείται με ασφάλεια και σιγουριά σε κάθε διαδρομή, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή άνεση.
Με πολύ ισορροπημένο τρόπο συνδυάζει το Clio το πολύ καλό "πάτημα" στο δρόμο με την προσφερόμενη άνεση.
Σπορτίφ χαρακτηριστικά στο δρόμο προσφέρει το Swift, χάρη στο θετικό σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι.
Ο 1,2 TSI, σε συνδυασμό με τη sport ανάρτηση, κάνει ευχάριστο στην οδήγηση το Polo, χωρίς να μειονεκτεί σε άνεση.

 
 Τα μικρά αυτοκίνητα έως 1.400 κ.εκ. και τιμή μέχρι 17.000 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα* - προσφορές
Εξοπλισμός - τιμή
Εσωτερικό
Χώροι
Μετρήσεις χώρων
Στο δρόμο
Φρένα- Θόρυβος
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ευελιξία
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα