Το Terios συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο με τις αυξημένες ικανότητες εκτός δρόμου.
Οι μικρές εξωτερικές τους διαστάσεις (ειδικά του Jimny), η ψηλή θέση οδήγησης και τα μεγάλα παράθυρα είναι ορισμένα από τα στοιχεία που διευκολύνουν τον οδηγό στις αστικές μετακινήσεις. Το SX4, όπως και το "ομόσταυλο" Sedici παρουσιάζουν πολύ καλό πάτημα, είναι ευκολοδήγητα και προσφέρουν καλή άνεση, ενώ με την επιλογή της 4κίνησης αποκτούν πιο ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το Terios και το Grand Vitara, χάρη στη μόνιμη 4κίνηση, εμφανίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και λογικές κλίσεις στις στροφές.
Οι μικρές διαστάσεις και το βάρος του και οι επιλογές της 4κίνησης χαρίζουν στο Jimny αυξημένες δυνατότητες κίνησης σε δύσβατα εδάφη.
Για πιο ήπιους ρυθμούς οδήγησης προορίζεται το Jimny, λόγω των αναπηδήσεων της ανάρτησης, ωστόσο ο σκληροτράχηλος εκτός δρόμου χαρακτήρας του το καθιστά σχεδόν ασταμάτητο σε δύσβατα εκτός δρόμου σημεία. Σε απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές είναι σε θέση να κινηθεί και το Terios, αρκετά ικανό είναι και το Grand Vitara, ενώ πιο ευχάριστα στο πατημένο χώμα είναι το SX4 και το
Sedici. Συστήματα 4κίνησης
Daihatsu Terios Μόνιμη 4κίνηση με 3 διαφορικά, δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού μέσω μπουτόν σε ποσοστό 50:50 και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) στους πίσω τροχούς. Fiat Sedici - Suzuki SX4 Προσθιοκίνητο με δυνατότητες επιλογής (μέσω διακόπτη) AUTO, όπου η ροπή κατανέμεται σε όλους τους τροχούς, ανάλογα όμως με τις συνθήκες πρόσφυσης και LOCK με κλείδωμα 50:50 ανά άξονα. Suzuki Grand Vitara Μόνιμα τετρακίνητο (47:53 το ποσοστό μετάδοσης της ροπής στους εμπρός και στους πίσω τροχούς), χωρίς κλείδωμα του διαφορικού και κοντές σχέσεις. Suzuki Jimny Μόνιμα πισωκίνητο, με δυνατότητες επιλογής μέσω διακοπτών 4κίνησης και κοντών σχέσεων μετάδοσης.