ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/6/2010
Παρουσίαση
Εντός, εκτός και εναλλάξ
- Στο δρόμο
Φιλικά στην οδήγηση και πιο «off road» το Jimny
Το Terios συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο με τις αυξημένες ικανότητες εκτός δρόμου.
Οι μικρές εξωτερικές τους διαστάσεις (ειδικά του Jimny), η ψηλή θέση οδήγησης και τα μεγάλα παράθυρα είναι ορισμένα από τα στοιχεία που διευκολύνουν τον οδηγό στις αστικές μετακινήσεις. Το SX4, όπως και το "ομόσταυλο" Sedici παρουσιάζουν πολύ καλό πάτημα, είναι ευκολοδήγητα και προσφέρουν καλή άνεση, ενώ με την επιλογή της 4κίνησης αποκτούν πιο ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το Terios και το Grand Vitara, χάρη στη μόνιμη 4κίνηση, εμφανίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και λογικές κλίσεις στις στροφές.
Οι μικρές διαστάσεις και το βάρος του και οι επιλογές της 4κίνησης χαρίζουν στο Jimny αυξημένες δυνατότητες κίνησης σε δύσβατα εδάφη.
Για πιο ήπιους ρυθμούς οδήγησης προορίζεται το Jimny, λόγω των αναπηδήσεων της ανάρτησης, ωστόσο ο σκληροτράχηλος εκτός δρόμου χαρακτήρας του το καθιστά σχεδόν ασταμάτητο σε δύσβατα εκτός δρόμου σημεία. Σε απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές είναι σε θέση να κινηθεί και το Terios, αρκετά ικανό είναι και το Grand Vitara, ενώ πιο ευχάριστα στο πατημένο χώμα είναι το SX4 και το Sedici.
Συστήματα 4κίνησης
Daihatsu Terios

Μόνιμη 4κίνηση με 3 διαφορικά, δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού μέσω μπουτόν σε ποσοστό 50:50 και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) στους πίσω τροχούς.
Fiat Sedici - Suzuki SX4
Προσθιοκίνητο με δυνατότητες επιλογής (μέσω διακόπτη) AUTO, όπου η ροπή κατανέμεται σε όλους τους τροχούς, ανάλογα όμως με τις συνθήκες πρόσφυσης και LOCK με κλείδωμα 50:50 ανά άξονα.
Suzuki Grand Vitara
Μόνιμα τετρακίνητο (47:53 το ποσοστό μετάδοσης της ροπής στους εμπρός και στους πίσω τροχούς), χωρίς κλείδωμα του διαφορικού και κοντές σχέσεις.
Suzuki Jimny
Μόνιμα πισωκίνητο, με δυνατότητες επιλογής μέσω διακοπτών 4κίνησης και κοντών σχέσεων μετάδοσης.

 
 Τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα έως 2.700 κ.εκ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μικρά εκτός δρόμου
- Προσφορές
- Εξοπλισμός - τιμή
- Εσωτερικό
- Στο δρόμο
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Συμπέρασμα
Μικρομεσαία – μεσαία εκτός δρόμου έως 2.700 κ.εκ.
- Χρηματοδοτικά προγράμματα* - προσφορές
- Εσωτερικό
- Στο δρόμο
- Εκτός δρόμου
- Χώροι
- Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Εξοπλισμός - τιμή
- Συμπέρασμα