Διαβάστηκε από 35164αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/8/2010
Στην παραγωγή στα τέλη της χρονιάς
Στη φετινή Έκθεση της Γενεύης η Hyundai παρουσίασε την τριάδα των Blue Drive εκδόσεων των μοντέλων της, δηλαδή των εκδόσεων με εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Μεταξύ αυτών, το περισσότερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα συγκεντρώνει η έκδοση Blue Drive του Hyundai i10, που εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα, έναντι των πετρελαιοκίνητων Hyundai i20 Blue Drive και i30 Blue Drive. Το μοτέρ του i10 Blue Drive είναι ο γνώριμος βενζινοκινητήρας Kappa της Hyundai με μειωμένη χωρητικότητα στο 1 λίτρο και απόδοση 69 ίππων. Ύστερα από επεμβάσεις σε αυτό το μοτέρ, αλλά και σε μια σειρά άλλους τομείς του αυτοκινήτου, όπως η αεροδυναμική, η αντίσταση κύλισης από τα ελαστικά, αλλά και ύστερα από την προσθήκη συστήματος ISG (Idle Stop & Go) του κινητήρα, το i10 Blue Drive εκπέμπει μόλις 99 γρ. CO2 ανά χλμ. Πόσο ρυπαίνει; 99 γρ./χλμ.