Διαβάστηκε από 35164αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/8/2010
Πιθανότητες να μπει στην παραγωγή; ¶γνωστο για το όχημα, όμως πολλές είναι πιθανότητες για το υβριδικό σύστημα.
Σε πρωτότυπη μορφή παρουσίασε στη Γενεύη η Peugeot ένα εντυπωσιακό σπορ κουπέ-κάμπριο μοντέλο με την ονομασία "SR1", χωρίς να έχει ανακοινωθεί εάν τελικά θα το δούμε στην παραγωγή. Πολύ ενδιαφέρον, πέρα από την εμφάνιση, παρουσιάζει το υβριδικό σύστημα κίνησης του οχήματος, το οποίο χρησιμοποιεί έναν turbo βενζινοκινητήρα 218 ίππων, τοποθετημένο στο πίσω μέρος και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων εμπρός (συνδυαστική ισχύς 313 ίππων). Η δύναμη από το βενζινοκινητήρα στέλνεται πίσω, ενώ αυτή από τον ηλεκτροκινητήρα εμπρός, δημιουργώντας έτσι ένα άτυπο σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα, το σύστημα αυτό κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, με την Peugeot να ανακοινώνει 4,9 λτ. βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και 119 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο. Πόσο ρυπαίνει; 119 γρ./χλμ.