Πρωτότυπα - Σχεδιαστικές σπουδές - Mercedes BlueZERO E-Cell Plus
Διαβάστηκε από 35164αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/8/2010
Πιθανότητες να μπει στην παραγωγή; Αναμένεται να μπει στην παραγωγή μέχρι το 2014.
Πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων εξασφαλίζει το Mercedes BlueZERO E-Cell Plus, όπου όμως ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για να φορτίσει τις μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας.
Το πρωτότυπο BlueZERO E-Cell Plus κατασκευάστηκε από τη Mercedes το φθινόπωρο του 2009 ως η λύση για το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας του προηγούμενου αμιγώς ηλεκτρικού πρωτότυπου BlueZERO E-Cell και τελικά του αυτοκινήτου παραγωγής που θα ακολουθήσει μέχρι το 2014. Έτσι, στον πίσω άξονα -και μακριά από τον ηλεκτροκινητήρα- τοποθετήθηκε ένας 1.000άρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 67 ίππων, ο οποίος χρησιμοποιείται για να φορτίσει τις μπαταρίες του οχήματος και όχι για να το κινήσει. Ενώ λοιπόν μόνο με την αρχικά αποθηκευμένη ενέργεια των μπαταριών το ηλεκτρικό μοτέρ δίνει στο πρωτότυπο αυτονομία 100 χλμ., όταν λειτουργεί και ο βενζινοκινητήρας, η αυτονομία αυξάνεται στα 600 χλμ. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε κάτω από 11 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Πόσο ρυπαίνει; 32 γρ./χλμ.