ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/8/2010
Πρώτη επαφή
Mini Cooper S Countryman ALL 4
Mini 4 ALL!
Διαβάστηκε από 10697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/8/2010
Χωρίς να χάνει τα νεανικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Mini, το νέο Countryman απευθύνεται πλέον σε ένα ευρύτερο κοινό από τα υπόλοιπα Mini, προσφέροντας μια σειρά από μοναδικά -για τη φίρμα- στοιχεία, όπως οι 5 πόρτες, η τετρακίνηση και οι καλοί χώροι.
Με μια ματιά
• Tο πρώτο Crossover της Mini
• Για πρώτη φορά Mini με 5 πόρτες και τετρακίνηση
• Σε εκδόσεις 4Χ2 και 4Χ4
• Κινητήρες έως 184 ίππων
• Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
Ύστερα από την πρώτη επαφή με το νέο Mini Countryman στην Αυστρία στα τέλη του Μαΐου, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο Αμβούργο της Γερμανίας για αρκετά χιλιόμετρα το νέο Mini. Έτσι, δε θα μιλήσουμε διεξοδικά για στοιχεία που έχουν ξανααναφερθεί, αλλά θα επικεντρωθούμε περισσότερο στην οδική συμπεριφορά και τους κινητήρες του Countryman.
Ικανό και στην άσφαλτο και στο χώμα
Η Mini στη Γερμανία μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μόνο την τετρακίνητη έκδοση Cooper S ALL4 του Countryman, η οποία θα πλαισιωθεί από τις προσθιοκίνητες εκδόσεις One, Cooper και Cooper S. Η έκδοση αυτή χρησιμοποιεί αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, που υπό κανονικές συνθήκες στέλνει το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, όμως ακόμη και έως το 100% της ροπής μπορεί να διατεθεί πίσω, σε περιπτώσεις κίνησης σε πάγο ή χιόνι. Πέρα πάντως από αυτό, το τετρακίνητο Countryman είναι και το βαρύτερο Mini στην γκάμα και μαζί με την υψηλότερα τοποθετημένη θέση οδήγησης ο οδηγός λαμβάνει σίγουρα μια αρκετά διαφορετική πρώτη οδηγική αίσθηση σε σχέση με τα γνωστά Mini. Αυτό γίνεται ακόμη πιο αντιληπτό από τη ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία ακόμη και με το κουμπί Sport στη θέση "On", δεν είναι τόσο σφιχτή όσο στα άλλα Mini και έτσι το Countryman δε θα ενοχλήσει σε μια εκτός δρόμου διαδρομή. Τουναντίον, το αυτοκίνητο στο χώμα έδειξε αρκετά ικανό, αν και κυρίως η μικρή ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (149 χλστ.) δεν επιτρέπει περαιτέρω εξερευνήσεις. Σε σχέση με τα υπόλοιπα Mini λοιπόν, το Countryman στο δρόμο είναι πιο ισορροπημένο και λιγότερο "απόλυτο", χωρίς φυσικά αυτό να είναι αρνητικό. Πολύ θετική επίσης είναι η επιλογή της διατήρησης του πολύ γρήγορου και "κοφτερού" συστήματος διεύθυνσης των υπολοίπων Mini και στο Countryman, το οποίο είναι και πάλι το σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

 
 Mini Cooper S Countryman ALL 4
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά