Διαβάστηκε από 10697αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/8/2010
Η γνωστή γκάμα
Το Mini Countryman δεν προβληματίζει σε διαδρομές με πατημένο χώμα, αφού η ρύθμιση της ανάρτησης δεν κουράζει, ενώ και η τετρακίνηση
έδειξε αρκετά ικανή.
Το Countryman φέρει στην γκάμα του τους γνώριμους βενζινοκινητήρες Euro5 των υπολοίπων Mini. Έτσι έχουμε στην γκάμα τον ατμοσφαιρικό 1,6 με ισχύ 98 (One) ή 122 ίππων (Cooper), καθώς και την υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή των 184 ίππων (Cooper S). Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με τεχνολογίες μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 (Auto Start & Stop, ανάκτηση ενέργειας από πέδηση, κ.λπ.), εφοδιάζοντας τις εκδόσεις 4Χ2 του Countryman. Η τετρακίνητη έκδοση ΑLL4 συνδυάζεται μόνο με την εκδοχή των 184 ίππων και αυτή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη Γερμανία. Εκεί το μοτέρ αυτό εμφάνισε τα γνωστά, πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, κινώντας με ευκολία το βαρύτερο Mini και διατηρώντας χωρίς κόπο υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Το κιβώτιο σε κάθε περίπτωση είναι 6άρι μηχανικό, που διακρίνεται κυρίως για το πολύ καλό του "κούμπωμα", ενώ υπάρχει και αυτόματο 6 σχέσεων προαιρετικά.