Διαβάστηκε από 82862αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Διπλάσιο κόστος για το βενζινοκίνητο!
Η δοκιμή μας λοιπόν περιελάμβανε διαδρομή 236 χιλιομέτρων, από τη Γλυφάδα μέχρι το φάρο στην Περαχώρα Λουτρακίου και επιστροφή. Κινηθήκαμε με συνηθισμένες ταχύτητες στην πόλη και με 120 - 130 χλμ./ώρα στην εθνική οδό, χρησιμοποιώντας και κλιματισμό. Το Forester με το υγραέριο για την απόσταση αυτή κατανάλωσε 27,87 λίτρα. Στα 100 χιλιόμετρα χρειάζεται δηλαδή 11,80 λίτρα υγραερίου προς 0,667 ευρώ/λίτρο. Η μεικτή διαδρομή 100 χλμ. λοιπόν μας κόστισε 7,87 ευρώ. Το Forester 2,0, που έκανε την ίδια διαδρομή με βενζίνη, χρειάστηκε για τα 236 χλμ. 23,50 λίτρα καυσίμου ή 9,95λτ./100 χλμ. που μας κόστισαν 14,82 ευρώ (με τιμή βενζίνης 1,489 ευρώ/λίτρο). Πρόκειται λοιπόν για ακριβώς διπλάσιο κόστος σε σχέση με το υγραέριο, παρά το γεγονός ότι τα λίτρα βενζίνης που χρειαστήκαμε ήταν λιγότερα. Aρκετά πιο οικονομικό φάνηκε το Forester με το δίλιτρο diesel κινητήρα, το οποίο "έκαψε" 7,837 λτ./100 χλμ., δηλαδή 9,82 ευρώ (τιμή
diesel 1,25 ευρώ/λίτρο). Όφελος 1.043 ευρώ το χρόνο με το υγράεριο Για 100 χιλιόμετρα λοιπόν, με το υγραέριο στο Forester 2,0, ξοδέψαμε 6,95 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τη βενζίνη. Υπολογίζοντας ότι ο μέσος οδηγός διανύει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο, σημαίνει ότι θα χρειαστεί 2.223 ευρώ βενζίνη ή 1.180,5 ευρώ με το υγραέριο. Αυτό "μεταφράζεται" σε όφελος 1.043 ευρώ το χρόνο. Το Forester diesel μας "κόστισε" 9,82 ευρώ/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι κοστίζει 1,95 ευρώ περισσότερο στα 100 χλμ. ή 292,5 ευρώ επιπλέον για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο (σύνολο 1.473 ευρώ/έτος).
Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel