Χωρίς ουσιαστικές διαφορές σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 82862αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Καμία διαφορά δε γίνεται αντιληπτή στην οδήγηση, όταν το Forester κινείται με υγραέριο.
Στο δρόμο το Forester 2,0 με υγραέριο δεν έχει καμία διαφορά, σύμφωνα με τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε. Ο κινητήρας λειτουργεί το ίδιο ήσυχα και χωρίς κραδασμούς, τόσο εντός της πόλης όσο και στον αυτοκινητοδρόμο. Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Forester 2,0, το υγραεριοκίνητο αποδεικνύεται:
• Πιο αργό κατά 0,3 δλ. (10,2 δλ. έναντι 9,9 δλ.) στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
• Πιο αργό κατά 0,1 δλ.(11,7 δλ. έναντι 11,6 δλ.) στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η
• Το ίδιο γρήγορο (18,3 δλ.) στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η.
Οι διαφορές είναι ανύπαρκτες, συνυπολογίζοντας ότι το υγραεριοκίνητο Forester ζυγίζει και 26 κιλά περισσότερα (συνολικά 1.547). Σε σχέση με το Forester diesel, το οποίο έχει 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το υγραεριοκίνητο είναι πιο αργό κατά 1,1 δλ. στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Επίσης είναι πιο αργό κατά 4,6 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και κατά 8,4 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Μοναδικό "ψεγάδι" στο υγραεριοκίνητο Forester αποτελεί ο όχι και τόσο πρακτικός μεταλλικός αντάπτορας, που βιδώνει στην υποδοχή του ρεζερβουάρ υγραερίου. Συνολικά, το μόνιμα τετρακίνητο Forester είναι άνετο, με καλή θέση οδήγησης και καλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Με το υγραέριο μεγαλώνει πολύ και η αυτονομία του. Σύμφωνα με τη Subaru, και με τα δύο ρεζερβουάρ μπορεί να καλύψει συνολικά περίπου 800 χλμ. (300 χλμ. από το υγραέριο).
Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel