Διαβάστηκε από 82862αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Το υγραέριο είναι δεδομένο πλέον πως είναι πολύ πιο οικονομικό στη χρήση του από τη βενζίνη , ενώ πλεονεκτεί αρκετά ακόμη
και σε σύγκριση με το diesel.
Η πρωτοβουλία της Subaru να εφοδιάσει με κιτ υγραεριοκίνησης το 2λιτρο βενζινοκίνητο Forester, κρίνεται πολύ συμφέρουσα και ελκυστική, αφού το όφελος των 1.043 ευρώ το χρόνο είναι σίγουρα σημαντικό. Ακόμα και με μικρή χρέωση να αποκτήσει ο πελάτης της Subaru το σύστημα υγραεριοκίνησης (αν κάνει χρήση χρηματοδότησης), θα χρειαστεί μόνο μερικούς μήνες για να κάνει απόσβεση του κόστους τοποθέτησης. Παρά το ότι το Forester για την ίδια απόσταση κατανάλωσε περισσότερα λίτρα υγραερίου αντί βενζίνης, το χρηματικό αυτό όφελος προκύπτει αποκλειστικά από το γεγονός, ότι το λίτρο υγραερίου κοστίζει γενικά στη χώρα από 0,65 έως και 0,67 ευρώ. Κοντά, δηλαδή, στο 40% της τιμής του λίτρου βενζίνης. Αν όμως η τιμή του υγραερίου ανέβει, τότε το όφελος αυτό θα περιοριστεί για τους χρήστες. Βέβαια, για να συμβεί κάτι τέτοιο, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος φορολόγησης του υγραερίου κίνησης (Autogas) με τροποποίηση στη νομοθεσία, κάτι που δεν είναι εύκολο να γίνει και με τα σημερινά δεδομένα δεν αναμένεται. Τέλος, πολύ καλά αποτελέσματα στη μέτρησή μας έφερε και ο εξαιρετικός δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας με τον οποίο προσφέρεται το μοντέλο της Subaru, ωστόσο, φυσικά, λόγω νομοθεσίας οι εκδόσεις αυτές απευθύνονται μόνο σε όσους κατοικούν και κινούνται εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel