Διαβάστηκε από 82862αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/11/2010
Μοναδική διαφορά που έχει το υγραεριοκίνητο Forester στο εσωτερικό του είναι ο εύκολα προσβάσιμος διακόπτης εναλλαγής καυσίμων, πλάι στο λεβιέ ταχυτήτων.
Η πλήρωση του ρεζερβουάρ στο Forester γίνεται από ειδικό στόμιο, μέσω αντάπτορα, που βιδώνεται δίπλα στο σημείο εισαγωγής της βενζίνης. Γενικά, στα συστήματα υγραερίου η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί, προκειμένου αυτό να φτάνει στο ρυθμιστή πίεσης ή εξαεριωτή που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Με τα λεγόμενα "ζεστά νερά" της μηχανής αλλάζει η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους κατά την εκκίνηση του μοτέρ το σύστημα επιλέγει αρχικά από μόνο του τη βενζίνη, μέχρι να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του. Tο αέριο φιλτράρεται και ψεκάζεται στον κινητήρα. Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπάρχει ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος.
Στην περίπτωση του Subaru Forester, το σύστημα είναι αρκετά εξελιγμένο. Δεν περιλαμβάνει εξαεριωτή (ρυθμιστή πίεσης), αφού ο ψεκασμός μέσω των μπεκ γίνεται σε υγρή μορφή για κάθε κύλινδρο και όχι σε αέρια μορφή.
Νέο Subaru Forester 2,0 LPfi vs Forester 2,0 βενζίνη & Forester 2,0 diesel