Διαβάστηκε από 32587αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/2/2011
Πιο νεανικό το Spark
Σχεδίαση Όπως ισχύει με την εξωτερική σχεδίαση του Spark, του Smart και του iQ, που είναι η πιο ξεχωριστή, κάτι ανάλογο ισχύει και με την εικόνα του εσωτερικού τους. Στο μίνι Tοyota και στο Smart οι σχεδιαστικές εξάρσεις είναι και εδώ είδος εν αφθονία, όπου παράλληλα, οι ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί τους χαρίζουν τον πιο μοντέρνο διάκοσμο, ενώ στο Chevrolet το βλέμμα εστιάζει κατευθείαν στον πρωτότυπο πίνακα οργάνων που μοιάζει με αντίστοιχο μοτοσικλέτας. Νεανικά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στα υπόλοιπα μίνι αυτοκίνητα στο εσωτερικό τους, με πιο λιτή "ατμόσφαιρα" να παρουσιάζουν τα "δίδυμα" Pixo και Alto. C1, 107 και Aygo έχουν κάτι παραπάνω να πουν από πλευράς ευχάριστου διάκοσμου από το πιο συγκρατημένο Cuore. Ποιότητα Στον εν λόγω τομέα θα ξεκινήσουμε αντίστροφα, δηλαδή με τα αυτοκίνητα που ικανοποιούν λιγότερο με τα υλικά και το φινίρισμά τους. Αυτά αφορούν στην τριάδα των C1, 107 και Aygo, καθώς τα πλαστικά τους είναι υποδεέστερα, ενώ παράλληλα οι μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες μετριάζουν την συνολική εικόνα. Επιπλέον, άλλα στοιχεία που ξενίζουν είναι τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν προς τα έξω (στα 5θυρα) και το οπίσθιο παρμπρίζ με τους εξωτερικούς μεντεσέδες που αποτελεί και την πόρτα του χώρου αποσκευών. Αντιθέτως, από τα πιο προσεγμένα σε ποιότητα είναι το iQ και το fourtwo που αποπνέουν συμπαγή αίσθηση. Θετικές κριτικές αποσπούν σε αυτό τον τομέα και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα για τα δεδομένα της κατηγορίας με τη συναρμογή να είναι λίγο καλύτερη στο Spark. Εργονομία Ατοπήματα στην εργονομία λίγο πολύ εντοπίζονται σε όλα τα 1000άρια "μας". Για παράδειγμα στα ομόσταυλα C1, 107 και Aygo, τα συρόμενα χειριστήρια του εξαερισμού είναι λιγότερο πρακτικά, ενώ δεν υπάρχει κοντά στον οδηγό διακόπτης για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού. Τα Pixo και Alto δεν θα ξενίσουν τόσο, όπως το Smart και το iQ, ενώ από τα πιο προσεγμένα στον τομέα της εργονομίας είναι το Spark και το Cuore. Πρακτικότητα To εσωτερικό των Spark και Cuore διαθέτει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους για τους εμπρός επιβάτες, κυρίως στις πόρτες και στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Πρόβλημα δεν θα υπάρξει και στα υπόλοιπα μοντέλα, ωστόσο, εκτός από τα Spark, Cuore και Aygo, δεν διαθέτουν ντουλαπάκι με κάλυμμα από την πλευρά του συνοδηγού.
Η σχεδίαση στο εσωτερικό του Spark είναι ιδιαίτερα νεανική με πρωτότυπα στοιχεία, ενώ προσεγμένη είναι η ποιότητα συναρμολόγησης.
Σύγχρονο αλλά λιτό αισθητικά και σε ποιότητα είναι το εσωτερικό του C1.
Δεν ενθουσιάζει, αλλά ούτε και απογοητεύει το εσωτερικό το Cuore, που διαθέτει προσεγμένο φινίρισμα και ανάλογη εργονομία.
Παρόμοιο με του Alto το εσωτερικό του Pixo, είναι απλό στη σχεδίαση και γεροδεμένο.
Στο 107 (όπως και στα C1 και Aygo) οι "γυμνές" μεταλλικές επιφάνειες ξενίζουν το μάτι.
Ανανεωμένο εσωτερικό για το Smart fortwo με νέο πίνακα, στρογγυλούς αεραγωγούς και προαιρετικό ηχοσύστημα αφής.
Χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις το εσωτερικό του Alto, που όμως είναι αρκετά εργονομικό και γεροδεμένο.
Καλοφτιαγμένο και πιπεράτο σχεδιαστικά το εσωτερικό του iQ, από το οποίο δε λείπουν αρκετές εργονομικές αδυναμίες.
Iκανοποιητική ποιότητα κατασκευής εμφανίζει η καμπίνα του Aygo με το νεανικό και "παιχνιδιάρικο" στιλ.